Gå til innhold

Føler ikke at det er noe der


Sheriff

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og min mann har prøvd å bli gravid i 2 måneder. Nyttårsaften så testet jeg meg for jeg hadde gått 4 dager over forventet menstrasjon. Testen var positiv. Tok en ny test dagen etter for å være sikker og den var også positiv. Det er jo helt fantastisk, men jeg føler meg ikke gravid og jeg føler ikke at det er noe der. Føler meg helt som før. Hadde liksom trodd at det ville kjennes på kroppen på en eller annen måte. er det noen som kjenner seg igjen her, eller kan det henne at begge mine stester har vært falske positive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, positive tester er ikke feil. Når de blir positive så har testene fanget opp et hormon man bare får når man er gravid. Så du er nok gravid ja! Gratulerer :-)

 

Men gravid sympomene trenger ikke komme enda, kanskje etter et par uker. Dette er jo kjempe individuelt da. Har du flaks slipper du unna noen av symptomene.

 

Skjønner godt at du vil ha en bekreftelse fra kroppen da! Det vil jeg og! Testet positivt i går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikkert gravid. Gratulerer!!!

 

Jeg vil bare si at du er superheldig hvis du slipper unna de vanligste gravidesymptomene - bare nyt det (-:

 

Jeg er allerede superkvalm, var det også lenge i de to første svangerskapene. Det er helt forferdelig og jeg bare gruer meg til de neste månedene. Blir helt lammet av det. Eneste som gjør at jeg orker det er den flotte "premien" man får til slutt, det er jo det fineste som finnes (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Skjønner hvordan du har det. Jeg testet positivt på lille nyttårsaften, og har ikke noen symptomer enda, bortsett fra dem jeg innbilder meg når jeg kjenner ekstra godt etter : ) Det er visst helt normalt, og vi burde bare være glade for å slippe den kvalmen (enn så lenge...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er 6+2 å har hatt lite symptomer jeg og..føler meg ikke gravid egentlig..er jo litt trøttere..å puppene er av og til litt ømme..men ingenting annet..:)bare vent..om et par uker så kommer du nok til å kjenne ting og tang..som ømme pupper å trett..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endelig få litt kvalme av meg;-)

Enjoy sei berre eg!!!! Nyt kver dag uten kvalme og trøtthet.... Du e superduperheldig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...