Gå til innhold

3 januar!!! hvor mange dager igjen?? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 dager her. :)

Skrevet

8 dager igjen...og nå vil jeg ikke mer...fødte 17 dager før med dattra jo....off...dårlig greier syns jeg;)

Skrevet

3 dager - venter og venter.... Kjenner etter rett som det er, kan d være noe på gang? Nei, da... Er så spent :)

Skrevet

Har 9 dager igjen, endelig ensifra :)

Skrevet

4 dager overtid.... :( DRITTLEI.

til dere som har få dager igjen- ikke regn med å føde på selve termindato. kan bli VELDIG skuffet. belag dere på overtid og heller få en kjekk overaskelse dersom babyen kommer før. :) et lite tips bare.

for jeg er lei lei lei og atter lei.... :)

Skrevet

1 dag over....

Skrevet

Eg har 38 dager igjen. Men regner med at hu kommer før den tid, for eg har masse vonde rier og kynnere . og hu kan bare komme om en uke eller to. Har bare 5 uker igjen nå. Hu holdt jo på å komme 9 uker før.

Gjest janbaby FØDEKLAR :)
Skrevet

11 daga igjen.men e 2 dagen me ria no..

Skrevet

11 dager og min fødsel er i gang. var på sykehuset til morran med åpnig og rier,men er helt i start fasen så vi dro hjem igjen for å hvile. :)

Skrevet

1 dag mindre enn i går. Skjønner ikke hvilke dryginger som kjører opp dette som et tema hver eneste dag!!!

Skrevet

Synes det er fint med nedtelling, jeg! Har 44 dager igjen i dag - snart kan jeg kalle meg høygravid :-)

Skrevet

65 dager igjen....

Skrevet

10 dager igjen her. Har hatt omgangssyken nå og håper hun holder seg inne en ukes tid til så jeg får samlet krefter.. ;o)

Skrevet

84 dager igjen og endelig i 3. trimester! Syns ikke 12 uker er noe lenge jeg! Skal jo pusse opp rom og handle inn til den lille før den kommer....begynner nesten å føle at jeg har litt dårlig tid!

Skrevet

7 dager... men nå trenger jeg i grunn at den blir inne minst de dagene

Skrevet

41!!! I morgen er jeg pr def høygravid. Ikke at jeg ikke har følt meg som det de siste to mnd, men i morgen er det i alle fall offisielt!!

Yeah! Gleder meg til å starte innspurten, har så masse jeg har lyst til å få gjort, håper jeg rekker alt!

Skrevet

11 dager i dag.. Vil ha han ut nå.. Lei.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...