Gå til innhold

Han bare sutrer.. Har ikke feber, men virker ikke som han er i form heller..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har sutret myyye de siste dagene. Han pleier å være i strålende humør! Men i dag så sutret han fra før vi sto opp. Han våknet litt før halv sju. Han pleier å våkne mellom 06 og 08 så han har ikke våknet noe tidligere enn vanlig, men sutret fra han våknet. Prøvde å få han til å sove mer, men det nyttet ikke. Han pleier egentlig ikke sove igjen før i 11-12 tiden. Tenkte han kanskje var sulten, for han spiste ikke så mye til kvelds i går. Men han ville ikke ha noe frokost. Får prøve igjen snart..

Han har ikke feber. Men han gråter mye.. Ikke bare sutring heller.. Kan sitte å leke litt for seg selv, å så plutselig gråter han litt. Jeg tror han får en tann. Han har fått noen tenner for en stund siden, å det reagerte han ikke på. Men kan han plutselig reagere nå?

Jeg har ikke lyst å gi paracet egentlig, for vet jo ikke om det er pga. tenner. Men spiser han ikke noe frem til lunsj i dag så tror jeg at jeg vil gi han..

Han virker litt utenfor seg selv til tider. Men så tenker jeg at det sikkert bare er noe jeg tror, å at han må jo få lov til å ha noen dårlige dager. Vil ikke gi paracet for ikkeno liksom..

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er snart 10 mnd. forresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...