Gå til innhold

Noen som har mye nattevåk?


brummemamma-

Anbefalte innlegg

I natt hadde vi vår første natt med mye bæring. Småen sovnet ikke skikkelig etter mat klokken ni, og fra tolv til nesten to skrek han hysterisk-vi prøvde til slutt å gi han litt sukkervan og da roet han seg såpass at vi halv tre fikk bysset han i søvn - da sov han til halv åtte - puhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

vi hadde det slik i nesten en uke,at hun skrek helt til 4 5 tida på natta...så tenkte jeg at jeg skulle prøve å ikke drikke brus og spise sjokolade,og natten etterpå sov hun fra 11 på kvelden til 7 på morgenen=) har psøvd å spist sjokolade en gang etterpå men da skrek hun helt til 5 på natten så da får det heller være hehe...vill heller sove enn å spise sjokl\olade ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada,første natten hjemme var han så og si våken til 05.30 og i natt var han våken til ca 05.00,det er de to verste nettene,som regel har han vært våken til 2-2.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja når vi skal legge oss i 23-24 tia vil hun absolutt ikke sove å skriker som regel til neste amming..i 3 tia..så er det opp klokka 6 igjen åsså 9..er ganske slitsomt. Idag har hun skriki fra 12-17..å nesten hele kvelden..lurer på om hun har vondt noe sted eller hva det kan være..virker absolutt ikke fornøyd...puhh lurer på hvordan det blir i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist når de små har så vondt, synes så inderlig synd på de da. I natt var vår våken, men skrek lite, men har tatt det igjen med skriking i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår jente er veldig urolig på ettermiddag/kveld og innimellom natt... slitsomt. Sovner da mellom 00.30 og 3. Har begynt m NAN pga lite melk og ikke får opp produksjonen. har malt i og alt d der, men det ser ut til at hun har vondt i magen. Lurer på om NAN kan være årsaken? Prøver m Collet nå i 1 døgn og skal se om det har noen effekt, men d har det sikkert ikke... Må jo prøve noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å prøve i alle fall, vi gjør jo alt vi kan for disse små. Min lille var virker og å være plaget med magen av NAN, vi prøver nå NAN HA1, som fåes på apoteket og som skal være mildere mot magen, men vet ikke om det har noen effekt.

 

Var litt stresset da han ikke hadde hatt avføreing på 3 døgn- det er lenge når de får MME, men i dag har han hatt, så nå er foreldrene lettet. Vi har kjørt i han masse malt, skal fortsette med malt i noen av flaskene i alle fall til det eventuelt ser ut til å rette seg. Forrige gang sluttet vi med malt i ett døgn etter at han hadde bæsjet men da gikk det som sagt tre døgn.

 

Problemet med å prøve ut ting synes jeg er at det er vanskelig å si akkurat hva som eventuelt virker og så tør jeg ikke slutte med det - som fenikkelte mot luft. Han har luft, men det ville kanskje vært verre uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk et "smart" tips fra en kusine av meg, det var akkurat det å ha maltekstrakt i MME, det skulle være så bra. Vi opplevde akkurat det motsatte, han ble dårlig i magen av det, og skreik mye pga det. Vi kutta ut malten etter at helsesøstra sa at malt kunne virke mot hensikten. Etter det så forsvant magevondten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er ikke enkelt med disse små-når noe hjelper på noen, og annet på andre. Vår gutt har vært rolig nå i natt og i dag, men begynte å skrike igjen etter siste mating, så nå krysser jeg fingre for at det bare er litt luft og at han roser seg ved neste matpause såpass at han sover etterpå. Uansett- har litt mer overskudd etter ganske rolig natt, så da skal vi godt klare trakking i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har det slik nesten hver natt. Med en gang vi legger han så begynner skrikingen. Tar vi han opp og bærer han så er han rolig. Så i 2-3 tiden (hvis vi er heldige) så sover han i sin egen seng uten lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...