Gå til innhold

Roligere baby i uke 31....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30+2 i dag og synes at babyen er mye roligere enn den har vært tidligere. Har vært sånn en ukes tid kanskje. Jeg kjenner bevegleser flere ganger daglig, men synes kanskje at de er annerledes nå. Ikke så mye sprell på en måte.

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner på uke 32 i morgen og i løpet av jula har bevegelsesmønsteret endret seg. Jeg har ikke fått skikkelige spark opp i ribbena på en stund, men kjenner godt at bebisen beveger seg. Det synes ganske godt også for den saks skyld.

Skrevet

er i uke 32 og merke togså denne endringen rundt samme tidspunkt.

bebisen haqr mye mindre plass nå og får blant annedt ikke til å slå salto lengre:)

merker mere sug i magen når hun flytter seg og kan se bevegelser godt utenpå magen, men de skikkelige sparkene er det nå lengre mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...