Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig!!!

Har slitt meg gjennom laange våkennetter nå i ett halvt år, men har toppet seg den siste tiden, da gullungen har sovet maks 1 - 1,5 time i strekk og da helst ved puppen... Legges hun i sengen våkner hun m en gang..og da har mamma tatt henne opp igjen umiddelbart... sånt blir man sliten av....

 

Sikkert mange forskjellige meninger om hvordan dette kan gjøres best mulig og hva som er best for barnet. Leste flere bøker før jeg bestemte meg for å prøve sove hele natta kuren til Anna Wahlgren... Litt tilpasset slik at det passet for oss da.. snuppa vår ligger f.eks Ikke på magen slik Wahlgren skriver. Men dette har funket utrolig bra!! Er bare på 2 natten da... hun protesterte litt på å legge seg i går kveld, virket som om hun var mest sint for at jeg ikke tok henne opp. Hun roet seg ganske greit etter en stund. De tre gangene hun har våknet i natt har hun sovnet igjen helt av seg selv:-) Med bare beroligende ord fra mamma i døråpningen!!

 

ÅÅÅÅ...Håper vi begge endelig skal få sove litt mer. Så har vi masse energi til å gjøre masse gøy om dagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint at hun sover om natten nå da......håper det fortsetter :)

men tar du henne opp av sengen uten at hun griner bare pga hun er våken? høres nesten slik ut det du skrev i første avsnitt??

Skrevet

Neida.. Jeg tar henne ikke opp hvis ikke hun skriker.. Men hun har tidligere , (nå er jo alt bedre da..hi,hi..) skreket med en gang hun blir lagt i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...