Gå til innhold

Arg ! Hvorfor er folk så skeptiske til unge mødre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh !

Blir så irritert, satan for noen venniner :\

Ei jente jeg har gått på barne og ungdomskolen med i 8 år, har lagt ut et innlegg på ei gruppe om hvor dumt det er å få barn som 16 - 17 åring, noe som irrriterer meg til døde.

Men ikke nok om det, i tillegg til å slenge ut en masse dritt om hvor dum man er om man klarer å bli gravid som ung så har hun i sikkert 2 - 3 måneder skrevet en masse til meg om hvor mye hun missunner meg med baby og samboer, og hun har innrømt i et brev til meg at hun har prøvd å bli gravid gjennom one night stands å har sagt til gutten at hun bruker prevensjon når hun ikke gjør det .(Akkurat som om ikke det er idioti???)

Også nå slenger hun dritt om hvor teite vi er som "klarer" å bli gravid som 17 åringer, og ikke nok med det, hun hadde lagt ut alder, klasse, bosted og termindatoen på 2 - 3 herifra.

Og med 6 - 7 tusen innbyggere i hele kommunen og bare en skole er det ikke akkurat sånn at man ikke vet hvem det er snakk om !!!

Velger å være anonym, siden jeg vet den det er snakk om har vært innom her å søkt råd når hun har ventet på mensen å håpet på å være gravid !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid godt å få ut frustrasjonen !! :P

Skrevet

Er kanskje ikke det smarteste i verden å bli gravid som 16-17 åring, men når det har skjedd så må en bare gjøre det beste utav det. Ble selv gravid som 18-åring første gang. Har gått fint med både meg og ungene mine. Syns hun venninnen din høres barsnlig og ikke minst sjalu ut! Hun er nok misunnelig. Hev deg over det. Enig at det er dårlig gjort, men folk vil nok syns at hun er rar som sier sånt, å ikke dere hun snakker om. Lykke til med den lille!

Skrevet

Så lenge du er glad over graviditeten, HI, synes jeg ikke du skal bry deg om henne. Det er tydeligvis sjalusi.

La det være, hev deg over henne og la henne drite seg ut:)

Skrevet

ble selv gravid med nr 1 rett før jeg fylte 18 og i dag har jeg en flott gutt på 7 år :)

venter nr 3 å alle mine barn har hatt en fin oppvekst til tross for at jeg bare er 25 år.

synes ho venninna di høres utrolig umoden og barnslig ut. trur ikke du skal bry deg så mye med hva ho sier. trur ungen din får det like godt som en unge født av ei dame med noen flere år på baken enn deg.

lykke til :)

Skrevet

Har hun lagt ut sensitive opplysninger om dere som er unge gravide??? Er det i det hele tatt lov? Har hun lagt det ut her inne på bim eller et annet forum bør du gjøre moderator klar over dette, slik at innlegget kan slettes.

Denne venninna di......en eksvenninne ville jeg kalt henne er helt ødelagt i hodet sitt! Slutt vennskapet, denne såkalte venninnen er ikke noe å spare på!!

Skrevet

du kan være en moden 17 åring eller en umoden 17 åring...du er moden, veninna di er umoden....kos deg med graviditeten du:) ikke tenk på henne...ver stolt over deg selv og babyen som kommer...du har jo også mann som gleder seg...drit i ka andre sier, det er noe eg har lært for lenge siden...min kjære er eldre enn meg og folk har sagt så mye stygt om oss...vi har tenkt grundig igjennom situasjonen vår og har valgt å satse på kjærligheten...men folk har så lite forståelse når ting er litt utenom det vanlige, da er det visst kjempegøy å si mye stygt...ikke helt den samme situasjonen,men hvet hvordan det er når folk snakker stygt bak ryggen din:) IKKE BRY DEG:) kos deg og ikke spar på denne vennina di,hu er ikke snill og misunnelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...