Gå til innhold

Formiddagstreff på Glass onsdag 9.jan


MamaMia76

Anbefalte innlegg

Hei jenter, og takk for sist!

 

Setter opp treff på Glass på onsdag (Fellini åpner ikke før 15). På Glass er der såvidt jeg husker ganske bra plass til barnevogner, og veldig god mat : )

 

Se meny på http://www.gl.no/

 

Håper å se så mange som mulig (både små og store).

 

Ina (med stor bolle i magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne ha vært med.... men skal på helsestasjonen kl 12... mulig jeg tar en tur innom etter på. Cafebesøkene pleier jo å vare litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag, Ina! Jeg er med så sant knerten er med;-) Og du rekker nok helsestasjonen først, Jorunn, jeg sitter ekstra lenge fordi jeg gruer meg litt til å gå hele veien hjem - hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en kjapp tur! Skal på kontroll halv 2 og fysio halv 4 så jeg rekker minst en kaffe, forhåpentligvis også noe å spise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Mulig jeg og minsten kommer også. Det er jo så lenge siden nå... Men må vente å se om bilen er ferdig på verksted :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har legetime en gang på formiddagen:)

Men hadde vært hyggelig å prøve formiddagstreff også;)

LItt svimete, så jeg husker ikke helt når timen var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg og celine kommer en tur også hvis veien våres ikke er full av snø og er måkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Har veldig lyst å treffe dere igjen, men vi må se om amminga går greit.. gruer meg til kafe amming... Var ute på trilletur for første gang i dag, i snøværet. Godt å røre litt på seg, mor trenger trimm!

 

Kristine og prins Oscar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :-)

 

Er fortsatt sykemeldt, men i mye bedre form. Satser på å få med meg treffet, hadde vært kjempekos å skravle igjen :-) - og - titte litt på de små nuddelige da :-)

 

Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Vi fikk beskjed idag om at bilen ikke er ferdig før i neste uke og at det kommer til å koste 8-9000 kroner :( Så da ser det ikke ut som det blir noen tur til Drammen på meg :( Hvis ikke jeg kanskje våger meg til å ta bussen da... Får se. Har ihvertfall veldig lyst til å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da - venter spent... Bil er jammen dyrt. Håper dere tar sjansen på bussen, da;-) Ellers er jeg nokså spent på om jeg får vært med, det foregår et eller annet i magen og jeg vet ikke helt om det er noe på gang.... Men det kan jo sikkert ta ukesvis selv om noe modnes... Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se at du ikke kommer scoobydoo...........spennende da! kjennes dt ut som du har mageknipe??

det gjorde det tilmeg når jeg begnte å modnes,men kan jo være en stund til ennå for det!

 

lykke til!

huff jeg må snart lære meg hvem som har hvilke nick og navn.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det blir noe treff på oss heller gitt. Vesla berta og jeg har fartet litt mye i det siste og har plane både torsdag og fredag, føler derfor at hun skal få kose seg hjemme. Men blir det noe treff neste uke så er det større mulighet for at vi kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensmurringer, masse stikninger, kynnere hele tiden. Men kan jo sikkert gå sånn i flere uker... Hehe. Har gått lang tur med bikkja i dag for å se om det hjalp - men nei da. Kan hende vi ses i morra som planlagt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg blir hjemme i morgen,trenger litt søvn,dessuten har Andreas sovnet ved matfatet i det siste og blitt vanskelig å få i mat så da prioriterer jeg å få skikk på amminga igjen,skal bort på torsdag på noe som ikke kan avlyses så jeg må ta dagen i morgen til søvn og amming.

Kos dere! og lykke til scooby doo hvis vi ikke treffes før du får din lille gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter opp et treff til uka jeg, så håper jeg de av dere som ikke kan i dag kan da... Og alle andre selvfølgelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...