Gå til innhold

Formiddagstreff på Glass onsdag 9.jan

Anbefalte innlegg

Hei jenter, og takk for sist!

Setter opp treff på Glass på onsdag (Fellini åpner ikke før 15). På Glass er der såvidt jeg husker ganske bra plass til barnevogner, og veldig god mat : )

Se meny på http://www.gl.no/

Håper å se så mange som mulig (både små og store).

Ina (med stor bolle i magen)

Fortsetter under...

Annonse

hei hei!

Har veldig lyst å treffe dere igjen, men vi må se om amminga går greit.. gruer meg til kafe amming... Var ute på trilletur for første gang i dag, i snøværet. Godt å røre litt på seg, mor trenger trimm!

Kristine og prins Oscar :-)

Annonse

Huff... Vi fikk beskjed idag om at bilen ikke er ferdig før i neste uke og at det kommer til å koste 8-9000 kroner :( Så da ser det ikke ut som det blir noen tur til Drammen på meg :( Hvis ikke jeg kanskje våger meg til å ta bussen da... Får se. Har ihvertfall veldig lyst til å se dere igjen!

Æsj da - venter spent... Bil er jammen dyrt. Håper dere tar sjansen på bussen, da;-) Ellers er jeg nokså spent på om jeg får vært med, det foregår et eller annet i magen og jeg vet ikke helt om det er noe på gang.... Men det kan jo sikkert ta ukesvis selv om noe modnes... Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh spent.

skal se at du ikke kommer scoobydoo...........spennende da! kjennes dt ut som du har mageknipe??

det gjorde det tilmeg når jeg begnte å modnes,men kan jo være en stund til ennå for det!

lykke til!

huff jeg må snart lære meg hvem som har hvilke nick og navn.............

Tror nok ikke det blir noe treff på oss heller gitt. Vesla berta og jeg har fartet litt mye i det siste og har plane både torsdag og fredag, føler derfor at hun skal få kose seg hjemme. Men blir det noe treff neste uke så er det større mulighet for at vi kommer:)

jeg tror jeg blir hjemme i morgen,trenger litt søvn,dessuten har Andreas sovnet ved matfatet i det siste og blitt vanskelig å få i mat så da prioriterer jeg å få skikk på amminga igjen,skal bort på torsdag på noe som ikke kan avlyses så jeg må ta dagen i morgen til søvn og amming.

Kos dere! og lykke til scooby doo hvis vi ikke treffes før du får din lille gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...