Miss Misantrop Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Provde aa sende Elisabeth og ornerede pm men er kun online gjennon telefonen min om dagen (bedre enn ingenting, da) skal prove igjen naar jeg er I naerheten av en pc. Selfolgelig husker jeg deg ornerede. Trulte heter hunden min saa deg glemmer jeg nok ikke, lol. Tenk @ du allt er saa langt paa vei!! Natte hilsen fra miss m 3 dager over ikm. pp 22
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Takk for meldingen, kjekt å høre fra deg! 3 dager over IKM???? Å, herregud, så spennende! Håper virkelig at du er gravid!! Har du testet? Krysser fingrene for deg!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Å Så kjekt! Tre dager? Da må du teste ja!! Så spennende! pp22?? Det var mange ja... Så da antar jeg at det ordna seg for dere og at du fortsatt hopper rundt fra plass til plass over there? Du må jo fortelle litt om hva som har skjedd osv! Men nå skal jeg få meg frokost, også skal jeg til byen og kjøpe meg ei bukse jeg kan få igjen både glidelås og knapp på, hehe.... For nå har jeg ikke så mange klær som passe lengre! Spennende med testinga Miss!! Skal tenke positive tanker jeg og Elisabeth!! (The Secret)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 He, he.. Ja,jeg satt i timen å sendte positive frekvenser jeg! Helt i drømmeland... Jeg så et hvit lysthus, og der inne stod en gravid Miss!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Haha! Det er bra! Miss, du har vel hørt om The Secret? I så fall får du vel lett tak i bok/film der borte! Det er jo et amerikansk fenomen tror jeg.,.. Har du testet??
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 He, he.. Det er digg ja.. Håper ikke at hun har tenkt å vente i noen uker før hun svarer nå da! Og slankingen min går så lenkende lett! Er bare så glad for at jeg begynte på den boken! ) Kan ikke få sagt det! Så fjernet jeg det på nicket mitt også, for jeg syntes det var en litt negativ ladning på det. Og jeg ser så positivt på prøvingen, eller heter det ventingen?? Hva skal vi gjøre på mens vi venter på svar fra Miss da, Trulte...?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hehe, du er jo i superhumør jo?!?? Den boka gjorde deg visst alt for godt Elisabeth! Akkurat hva du trengte nå! Jeg har besøk av ei syk venninde som skal sove her i natt, så jeg bruker de positive vibbene til å ikke bli smittet nå hehe! Tenkte å legge meg nå da.... Men så er det jo det der med å legge seg når man er alene. aldri enkelt!! Har drukket en kopp med te, så er faktisk litt trett.... Også må jeg huske å ta urinprøve i morgen tidlig... Du får sende noen noen positive tanker om den Beth, så ikke den går rett i dass!! (ho ho ho) Ja, Miss... Håper du svarer før det går tre uker, hehe....
Miss Misantrop Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for gode ord og tanker jenter! Det betyr uendelig mye for meg... Jeg provde aa faa kjopt test I gaar (det er lenge siden jeg har hatt tester liggende), men jeg hadde en kollega paa slep I hele gaar saa jeg fikk ikke sjans. Selskap paa kvelden saa I natt sto jeg opp og tok motorsykkelen fatt til naermeste apotek (her er de nemlig dogn aapene) gikk til innkjop av en 3 pk clearblue easy digital og en 2 pk first response. Ikke de helt store forhaapningene har aldri hatt positiv graviditetstest for eller positiv el test for den del og jeg har testet mye.... Har alltid hatt 5 dagers slingringsmonn I naar tr skal komme, men jeg har konstant luteal fase paa 13 dager og jeg kjenner el saa jeg viste jeg var paa overtid. Det var bare det at denne gang traff vi ikke el. 3 dager for el hadde vi sex og derfor hadde jeg irritert slaat fra meg denne pp. Etter at jeg sluttet med p-sproyte for over to aar siden har jeg vaert plaget med spotting 4 til 6 dager for tr, men denne perioden ikke en draape blod. Testet med morgen urin I dag 5 dager over og det maa ha vaert magi I de gode vibbene dere sendte for begge ble positive I lopet av sekunder. To rosa streker og teksten. '' pregnant'' lyste mot meg. Ting jeg gjorde annerledes denne perioden- absolutt ingen ting med unntak av forbonn. (Som jeg kan skjonne virker latterlig, men akkurat naa ler ikke jeg, nei!) Med vennlig hilsen Miss M som baerer en gullklump under hjertet.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! Gratulerer!!! Såååå fantstisk kjekt å høre!!!! Nå ble jeg glad på dine vegne!!! Kommer du hjem til Norge nå da? Eller blir du å reise rundt enda?? Åååååå!!! Sååå kjekt!!! The secretvibbene skal være sikkert og visst at funka, nå vender jeg mine vibber mot deg Elisabeth!!! Må ta godt vare på deg selv nå da Miss!! Og lille gullklumpen inni deg!!
Miss Misantrop Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 Takk Ornerede. Ask, believe and receive... Og naa paakalles alle universets krefter for at vi alle 3 foder friske barn I 2008.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Å, herreguuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!! )) Gratulerer sååååååååå mye!!!! )) Å, gud, så fantastisk! ) Jeg ble rørt helt til tårer jeg nå! Dette var virkelig en god nyhet! Hvilke bønner brukte du? Jeg er godt i gang med mine, og helt sikker på at jeg blir gravid veldig snart! Takk for vibbene!!
Miss Misantrop Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2008 Tusentakk Elisabeth! Her klokketro paa at tro kan flytte fjell og vist har vi maattet flytte fjell. Forbonn fikk jeg fra et lokalt kloster her jeg bor. (Maatte sette paa ekspertise, lol) Har virkelig laert mye om meg selv disse to aarene og alt jeg fant var ikke bare flott skal jeg si deg. Men paa veien fant jeg ogsaa fantastiske mennesker som deg og Ornerede. Og selv om jeg kan mye mere om kroppen min naa enn naar jeg startet er den et enda storre mysterie naa en for. Kommer til aa vaere her borte til rett foe termin, men jeg skal fode paa norsk jord, det er helt sikkert.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Å, så fantastisk.. Tror at du har flyttet mange fjell ja! Ja, du sier noe der, lært mye om en selv ja, og ikke minst, blitt kjent med fantastiske mennesker, som deg og Trulte.. Hvor skal du føde da? Hvordan reagerte mannen din på nyheten? Har du sagt det til familien i Norge? Hvis du lager en profil, så går det an å sende PM til deg, så kan jeg prøve å sende til deg, å se om det går. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå