Gå til innhold

Nå orker jeg snart ikke mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er natt nr x som jeg omtrent ikke har sovet. Er heldig om jeg får 1-2 timers søvn. Nå er jeg helt ødelagt. Sitter bare og gråter fordi jeg er så sliten I tillegg skal jeg ta fastende blodprøver om noen timer så jeg får ikke spise eller drikke. Festlig med halsbrann!!!! Har i hvertfall bestemt meg for å dra til legekontoret når det åpner. Selv om jeg ikke har time før 9.15. Kanskje de kan ta blodprøvene så jeg får i meg litt væske og mat. Akkurat nå føler jeg meg bare helt shaky og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å gå helt til kontoret åpner.

Har fått kløe og hadde høyt blodtrykk på Rikshospitalet i går.

Ønsker nesten bare at de skal ta ut ungen snart. Skal ha planlagt ks 22.1. Tenk om de kunne fremskyndet datoen bare litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Hørtes ikke noe morro ut. Håper tiden går fort for deg. Jeg har ikke termin før 29.02, men her sitter jeg da midt på natta. Har sovet 3-4 timer, men nå var det stopp. Har bekkenløsning og noen ganske vonde magesmerter som kom i går kveld og som bare blir verre. Håper jeg ikke blir plaget med søvnen helt frem til termin....

Skrevet

Jeg var klar for lukket avdeling!!!ble lagt inn på avlastning i 5 dager og fikk sovet.det hjalp utrolig.får nå innsovningstabbeletter og det hjelper litt.be om å få hjelp,det kan bli tøft å føde når mor er helt tom.har selv termin 22.01

Skrevet

Ringte føden og spurte om jeg kunne drikke litt i hvertfall. Kunne ta litt vann og det hjalp bittelitt. Men nå har jeg begynt å få vondt i magen. Nesten kramper. Og er høyt oppe i magen.

Håper legen kan ta prøvene så tidlig så mulig så jeg kan spise litt. Og jeg får hjelp til å holde ut de siste ukene. Kan i hvertfall ikke fortsette som jeg gjør nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...