Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 og jeg våknet med en sviende smerte i bryst og mage........... Har hatt plager med dette i over 20 år og burde egentlig venne meg til det....men ekstra plagsomt er det når man har kastet opp og har tom mage............magesekken vrenger seg opp i spiserøret og gir fri flyt av syre............Har nå tatt dobbel dose medisin for å døyve det og sitter her og venter på at det skal hjelpe så jeg kan legge meg ned igjen. Før det virker, gjør det så vondt at jeg ikke har sjans til å ligge nede.... Æsj..........................
Dailis Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Uff, det høres ille ut.... Håper du fikk sove litt i natt. God bedring. Klem.
Travelmor Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Håper smertene slapp og at du har fått sovet litt etterpå. Det høres veldig vondt og vemmelig ut. Har ikke hatt den typen vondter selv, men å kaste opp på tom mage vet jeg hva er og dette virker jo 2000 ganger verre.. Sender deg en god bedrings klem og håper at stygget går sin vei og ikke plager deg!
frøydis m/ 4 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Håper medisinene virket og at du fikk sove etterhvert. - Og at nå er omgangssyken over for denne gang slik at mage og magesyre får roe seg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå