Northernlights Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Begravelsen var i dag, og jeg leste et dikt der, på vegne av min yngste sønn. Hun elsket den gutten,og siden han ikke kan snakke selv, måtte jeg finne ut hva han kanskje ville sagt om han kunne finne ordene selv. If I could talk If I could talk, I would let you all know what my grandma meant to me. What she let me have and what she let me do when my mom and dad couldn't see.. She let me play with all of her stuff that was there in her house, and never did I have to be really good or as quiet as a mouse. She let me run on my two busy feet, and always had goodies for me to eat `cause my grandma loved me and spoiled me bad Now she is gone, and I think it is sad. But God gives and God takes; This time grandma had to part. But the memories lives forever right here; in her little grandsons heart! So rest in peace till we all meet again. Fare well with a hug and a kiss. I want you to know that I appreciated you, my grandma I always will miss. .......................................................... Behandle hverandre med respekt. Vi vet ikke hvor lenge vi har hverandre. Besteforeldre er viktige for barn.
Solskinnsjenta Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Kondolerer. Jeg håper at du vil snakke med sønnen din om Grandma, slik at han husker henne De glemmer så lett, disse små. Lykke til videre, til deg og din familie. Må dere finne trøst i hverandre.
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Jada,det kommer mannen min til å gjøre mye,tenker jeg. Vi har bilder av han mens han sitter i fanget til grandma,helt fra han var 8 uker gammel,da han så henne første gangen, og til siste gang på 82 årsdagen hennes like før jul. Svigerfar har flyttet hjem til oss,siden han ikke klarer bo alene pga tankene. Han liker liv og røre,sa han.. Så svigerfaren min skal få være hos oss,så lenge han klarer stelle seg selv. De hadde 30 år sammen, så det er så rart med det. Han klarer bare ikke tanken på å være helt alene i leiligheten kona hans døde, i senga deres. Jeg forstår han godt.
lego Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Nydelig skrevet! Kondolerer så mye til dere alle. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå