Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er dere helt fjerne eller, ser dere ikke hva dere utsetter ungene deres for? Stakkars små babyer som henger og dingler med beina rett ned, vet dere hva dere gjør med hoftene og ryggene til de små? All vekten havner jo på hofter og rygg! Håper dere har god samvittighet når ungene deres får problemer med det ene og det andre! Haha! Det må da gå ann å være mer opplyst i 2008!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Og du hadde problemer med og si dette med nick, fordiiiii? Skjerp deg, pingle!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Og du hadde problemer med å svare med nick, fordiiiii? Unger som blir båret av foreldrene sine er heldige uansett. Det finnes mye bedre alternativer til babybjørn, men dersom den blir brukt kort tid om gangen er det ikke det værste et barn kan bli utsatt for:) Jeg er veldig glad jeg har oppdaget annet bæretøy da, for det er mye mer behagelig for både meg og babyen og da kan vi bære leeeenge om gangen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Hahaha! Sorry mac, det var ikke meninga og trykke på anonym'n! Fordiiii atte jeg kan signere med nick, om jeg får lagra dette inlegget *forbanner pc'n* Skulle forresten ønske jeg hadde en sånn mai tei (Skrives det sånn??), de ser så behagelige ut...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 =) Mei tai er helt genialt. Etter å ha båret endel i babybjørn var det som å komme til himmelen å kjøpe mei tai. Hun sitter mye bedre og jeg kan bære så lenge jeg vil uten å få vondt i ryggen. Skikkelig deilig at man kan bære på ryggen med den også, eneste måten jeg får støvsuge på her:) Da setter jeg på høy musikk, slenger lillebop på ryggen og støvsuger og rydder. Ille koselig!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Æsj...forbanner meg selv for at jeg kjøpte babybjørn isteden!!!! Bruker den jo nesten aldri, dyr var den og..skulle visst gått for en sånn MEI tei ja ;o)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Bare for å pirke litt: mEi tAi
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 åh crap! ;P Hehe... mEi tAi ) Got it right? ;o)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Der fiksa du det ja:) Gratulerer! (Grattis med ring på fing forresten, den er ganske ny vel? Jeg har ikke sett det har stått det før...)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Woho, takk! Og takk for ring-gratulasjon ;o) Ganske så ny ja, fikk den tredd på på nyttårsaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå