Gå til innhold

Kvise-krise..... samme som bim 2-trimester HJELP!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Damer...

Med så mange jenter på en plass, må det jo være noen som er hudpleier, eller jobber på ett parfymeri. Eller noen som har stor intresse av hud og sånt.

Jeg har aldri "trengt" å bry meg om huden min..har alltid vært helt fin. Bare en og annen kvise på nesen i fjortisalder.

For noen år siden reiste jeg til syden, og selvfølgelig var det i perioden min, så skaffet meg slike tabeletter som utsetter mensen. DET SKULLE JEG ALDRI HA GJORT!!

Etter det var det som at hormonene fikk speed,og fikk masse kviser rundt hake og munn.

Nå kommer det på kinnene og på ryggen. Uff, føler meg så ekkel og grusom. Er 25 år, og ser ut som at jeg er 13.

Til tross for dette så har jeg ikke vært flink med å rense huden min og sånt. Men nå må jeg gjøre noe, det begynner og komme på brystkassen min.

Er det noen der som kan anbefale en god serie med hudprodukter. Og hvilken type bør jeg velge........,tørr? normal hud? Jeg er veldig tørr på hele kroppen.

Vil ikke bruke masse penger på produkter som ikke hjelper meg. Og de som jobber her på parfymeriet stoler jeg ikke på, dem vil bare selge meg det nyeste, og dyreste.

Håper på masse svar og hjelp...

Hilsen kviselei 25 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du barn nå, og av guttekjønn..? har hørt at det i svangerskapet er mange som venter gutter som får mye kviser, dette fordi man antar at testoteronproduksjonen hos guttefosterene som setter inn rundt uke 13-14 (??) av og til påvirker mors system også.

F.eks. inneholder jo visse p-piller østrogen- og dette gis jo av leger for å behandle acne i noen tilfeller.

Skrevet

Bruker ellers dermalogica selv, siden du lurer på produkter. Synes det er veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...