lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei Damer... Med så mange jenter på en plass, må det jo være noen som er hudpleier, eller jobber på ett parfymeri. Eller noen som har stor intresse av hud og sånt. Jeg har aldri "trengt" å bry meg om huden min..har alltid vært helt fin. Bare en og annen kvise på nesen i fjortisalder. For noen år siden reiste jeg til syden, og selvfølgelig var det i perioden min, så skaffet meg slike tabeletter som utsetter mensen. DET SKULLE JEG ALDRI HA GJORT!! Etter det var det som at hormonene fikk speed,og fikk masse kviser rundt hake og munn. Nå kommer det på kinnene og på ryggen. Uff, føler meg så ekkel og grusom. Er 25 år, og ser ut som at jeg er 13. Til tross for dette så har jeg ikke vært flink med å rense huden min og sånt. Men nå må jeg gjøre noe, det begynner og komme på brystkassen min. Er det noen der som kan anbefale en god serie med hudprodukter. Og hvilken type bør jeg velge........,tørr? normal hud? Jeg er veldig tørr på hele kroppen. Vil ikke bruke masse penger på produkter som ikke hjelper meg. Og de som jobber her på parfymeriet stoler jeg ikke på, dem vil bare selge meg det nyeste, og dyreste. Håper på masse svar og hjelp... Hilsen kviselei 25 år
jacobblirstorebror Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei, jeg ville gått og tatt en hudpleie/dyprens i en salong og evt kjøpt/fått noen prøver på produkter der. Er mye bra på markedet og jeg er enig at parfymeriene nødvendigvis ikke er flinkeste på hud, men derimot veldig trenede i salg. MEN husk også at mye av problemene kommer innenfra. Drikk mye vann, ta omega 3 og ungå for mye søtsaker. Samt husk at hormonene nå kan du ikke styre. :-)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Kjenner til problemet, er kjedelig. Har siden tenårene hatt endel kviser under mensen, og litt ellers. Dette er mest på haken, litt på kinn og i t-sonen. Under graviditeten er det som å ha mensen hele tiden... Sist graviditet hadde jeg maaaaaaasse i ansikt, på rygg og bryst. Holdt på å bli gal. Denne gangen har nok hormonene bestemt seg for å være snillere med meg, så jeg plages bare litt i ansikt. Men jeg går også nå jevnt til hudpleier (en gang i mnd) hvor jeg tar fruktsyrebehandling fra MD formulations og dyprens. Dette funker kjempebra. Bruker også MD produkter morgen og kveld hjemme, og ID make up. Siden jeg alttid har hatt en blandingshud/problemhud så har jeg helt fra tenårene prøvd det meste av behandlinger og merker, og dette er deisdert det beste. kan trygtanbefales. Bruker nok litt over snittet penger på huden min, men det er verdt det. MEN husk at under graviditet så kan man ikke styre alt, så noe vil nok være der så lenge du er garvid/ammer. Lykke til i jakten på en penere hud, en jakt jeg er på konstant...
reekleim *fødeklar* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Har du hørt om Mary Kay? De har kjempe fine produkter som ligger mitt på træ i pris. Du kan vel ha et sånt hudpleiekurs hjemme hos deg. Da får du personlig rådgivning helt gratis!!! Jeg bruker masse mary kay produkter og synes de her helt topp!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå