little_pony Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånn for å høre på hjertelyden til babyen??vært så koseli og ha
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hørte mange som hadde kjøpt på biltema, men ingen hadde fått den til å virke.. Så da er vi vel like langt... Aner ikke hvor man får kjøpt det ellers. Kunne tenke meg å hatt det selv!
little_pony Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 googla babywatcher så da fikk jeg opp mye=)prøv du og
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ønsker meg en sånn:) noen som vet hva de ligger på i pris?
little_pony Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 de jeg fant kosta vel en 1400 danske kr..skal se litt mere=)så sier jeg i fra
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøpte min brukt her inne. Betalte kr 900 for den+to flasker gele. Angrer ikke! Den er helt super. Har sett at folk selger de her inne fra tid til annen, så om du er på utkikk kan det jo være det dukker opp noe før eller siden. Lykke til!
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Har ett vanlig stetoskop, og i går hørte jeg hjertelyd med det...men ikke så lett å få til. er uke 33, første gang jeg har funnet den selv med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå