Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Sånn mot slutten, skal det da være sånn at magen er mer eller mindre konstant steinhard? Er det det at babyen er så stor blitt, at den sprenger magen helt? Magen min er som en struttende fotball om dagen, står i helspenn og er helt hard.. Kjenner konturen av baby over alt, og stakkars baby rører nesten ikke på seg lenger heller..virker som om det er rimelig trangt for h*n, reagerer ikke sælig om jeg dytter´n litt heller.. (takk gud for at jeg kjøpte babywatcher, hvis ikke hadde jeg nok krepert for lenge siden, av angst for at det ikke var liv i mitt lille nurk..men hjertet slår som det skal..PUH!)
gulda Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke hva som er vanlig.. Er til tider konstant hard om natten, men mindre om dagen. Er fryktelig vondt å snu seg og sånt når magen er slik! Folk opplever det nok veldig forskjellig som alt annet. Vet ikke hvordan det skal være, hva som er "rett", men opplever selv at magen kan være hard i timer i strekk, men ikke konstant. Har tre uker igjen da, så kommer kanskje..?
camosilla Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Har det som deg gulda om natten. Og det knepper i korsryggen når jeg skal snu meg, og det er ikke godt! Masse kynnere og menssmerter om natta. Våkna av det flere ganger i natt. Håper noe skjer snart, for det sprenger i føttene om natta også p.g.av mye vann.... 13 dager i dag
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Har det også som Gulda at det skjer hver natt, i natt var det helt grusomt. Ingen stillinger som hjalp- alt var jo vondt. Magen stein hard når jeg ligger på ryggen, noe mindre hvis jeg snur meg på siden- men da får jeg ikke sove. Funket ikke å bruke sambo som bokstøtte engang, lene meg inntill han med ryggen så jeg kommer litt på siden. Lå og vred med i flere timer, sov en time eller to, våken en halv time.... Arg, dette kan bli en lang dag på jobb..... Må sove middag når jeg kommer hjem...
God gammel aargang - født Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har fire dager til termin og en mage som betong. Har i grunnen vært sånn de siste par ukene. Var til UL på julaften og da var alt helt fint. Var hos JM i går, og det samme da. Jeg har fortalt om magen - og de kjenner det jo de også - men ingen som sier noe på det. I tillegg er lysken vond, så jeg klarer knapt å gå. Det er også litt mindre liv her. Det vil si; det er liv, men mer som buktinger enn spark. Og det stikker ut armer og bein overalt :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Det er godt å høre.. er sånn jeg har det og. Kjenner jo at h*n rører på seg..eller dvs. kjennes mer ut som om h*n prøver å røre seg, men blir begrenset av plassmangel. Håper det blir så trangt at h*n bestemmer seg for å komme ut isteden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå