Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 driiit lei av å ikke finne dongribukser!!! at de går an å ha et så lite utvalg
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 å foresten.. noen plasser på nette jeg kan handle?
Beama Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 ja... rimelig dårlig utvalg av mammaklær rundt omkring ja=( Men her er noen nettbutikker da;) www.svangerskapet.no www.ellos.no www.hm.com www.laredoute.no www.mammashop.net www.la-vida.no www.mammahuset.no www.krappe.no www.denkulemage.no www.suki.no
Helen08 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 I Trondheim har iallefall Exit begynt med mamma klær og etter et besøk der kom jeg hjem med 3 dongeribukser av ulik fasong og lengde - deilig å finne dongeribukser som både var litt tøffe, behagelige og anderledes! Vet ikke om de forhandles på nett, men mange byer har vel Exit?
BellaSuz Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøpte meg nettopp en dongeribukse av merket Mamalicious, den var dritlekker, og hadde en veldig bra passfasong! Typen sier rumpa mi ser bedre ut enn noen sinne...hehe.
Mammapostei! Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Lavida har nettbutikk også, men synes bildene der e veldig dårlig. Men her har de Lavida butikk og både mamalicious(dansk) og 2wear(norsk) har fantastisk goe bukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå