Gå til innhold

Noen som IKKE liker oral-sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker at sambo gjør det på meg, men ikke jeg på han. Han er verdens skjønneste, snilleste osv...har ikke noe med det å gjøre.

Synes bare ikke noe om det.

Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart at mannfolk skaffer seg noen på si, med slike egoistiske kjerringer:-)

Skrevet

Liker verken å gi eller å få.

Skrevet

Hahaha, sant det! Eksen min elsker analsex (som de fleste menn), men hun dumme kjerringen han har skaffet seg nå vil tydeligvis ikke det, så da er det meg han kommer til. Har funnet meg en ny mann, så blir ikke noe på ham fra meg lenger, men det viser hvordan menn er synes jeg. Og alle dere pripne kjerringer som sier at deres menn ikke er sånn, og at jeg er en hore osv: lykke til:-)

Det er så lett å skylde på oss frie damer som er med på alt, når det er oss de stakkars mennene deres må komme til når dere nekter dem den nytelsen de trenger!

Det er ikke rart at de er utro når dere kniper igjen både her og der, hahaha...

Skrevet

Ha, jeg glemte jo et øyeblikk at sex er det viktigste for menn, alle menn faktisk. Ha ha.

At noen du kjenner er utro og oppfører seg som om alle typer sex er deres rett, uten å tenke på de som man skulle tro de var glad i, betyr ikke at alle er slik. Veldig negativ holdning til menn syns jeg.

Om det er noe jeg liker, emn mannen ikke er med på, så må man jo respektere det. Ikke gå til andre for å få det (med mindre man har en avtale om slikt).

Skrevet

Ja, og allikevel dumpa han deg. Rart det der...

Skrevet

Liker det ikke i det hele tatt, men er med på det.

Litt mye historikk med tvang inni bildet.

Men det blir heldigvis ikke alt for ofte:)

Skrevet

Jge har det omvendt, liker godt å gi, men ikke å få.

Skrevet

Jeg eeeeelsker å både gi og få :)) Er ingen ting som gleder meg mer enn å overraske gubben med en bj i gangen når han kommer hjem fra jobb:P

Skrevet

At du i det hele tatt kan skrive slikt med bilde av deg elv og datteren din på profilen.

Enkelte har ikke nettvett, eller vett i det hele tatt spør du meg.

Skrevet

Oralsex må være noe av det mest intime jeg vet om...me like!

Skrevet

Jepps, pga langdistanseforhold, kjedelig i lengden. Men som han sa: sexen slår ingen meg på :-) Så allikvel fortsatte han å knulle alle mine deilige hull hver gang vi treftes, til jeg fant en nærmere :-)

Skrevet

Jeg liker å gi, men ikke å få.. Mulig jeg er litt merkelig!

Skrevet

Liker det ikke.Fatter ikke at dere klarer det jeg.Jeg plages av å ikke fikse å gi mannen min det.

Skrevet

Her er det omvendt. liker ikke at han gjør det, men gjør det gjerne på han.

Har en kompis som dama ikke gjør det. på en fest lot han ei annen gjøre det. Men de hadde ikke sex ellers. Mente visst det var greit siden dama nekta......... tror kanskje hun ville gjort det hvis hun visste at han lot andre gjøre det!

Skrevet

Giiiid larsen, nå står ikke verden til påske! Tenk om noen jeg kjenner skulle få vite at jeg oralsex!! Og at det hender jeg suger mannen min!! Vi er gift, så jeg har kirken og statens velsignelse til å suge mannen min når jeg vil :)

Skrevet

Liker å gi,men ikke få ...

Skrevet

hahahahaha....guds velsignelse til å suge mannen din:)) Og vet dree hva...den dattern hun holder i armene...hun ble til ved knulling hun. Tenk dere det a!!

Nei tenk jeg er ikke ano jeg heller:P

Skrevet

Cat78.... Ikke vær for sikker på at du har både Gud og Statens velsignelsen. Flytter du til USA kan du fengsles for oral-sex.... :=)

Skrevet

Hehe, enda godt jeg ikke skal det da:)

Skrevet

Gjelder det de som er gift også? Hahaha, ser for meg at gubben ringer og anmelder meg etter at jeg har gitt han er blowjob!! Hoho er det da man vet man suger ?? Hihi

Skrevet

Jepp. Om mannen din tvinger deg til oralsex, kan du anmelde ham. Gjelder klart ikke alle stater i USA da!!

Ev. kan mannen din anmelde deg fordi du gav ham en bj...ha, ha.

Altså enten det er frivillig eller tvang, kan det anmeldes!!!!! Dobbelmoralens land.... Jepp!

Skrevet

Jeg elsker det når jeg elsker mennesket jeg deler det med!

Før man kommer dit blir det altfor intimt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...