Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Er veldig, veldig tidlig, men noe er rart inni, nedi magen min.... Fødselsdato 08.03.85
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 får opp at du kanvære gravid eller blir det veldig snart.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Seriøst??? Hjelpes.... Ser du hva det blir da...? Nå ble jeg litt paff kjenner jeg....
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Takk Må vel ta en test en dag da.... Men tørr ikke Vi ønsker oss en lillebror til Teodor
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 du kjenner kroppen din veldig selv.Føler du deg gravid?noe slike tegn som du hadde med Teodor?jeg ble gravid når min var knappe to mnd...men merket ikke noe får det hadde nesten gått 3 mnd..hadde mensen og alt innemello.Men reagerte på melk,noe jeg kjente igjen med første mann.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Er vel mest at jeg er så rar / øm / stiv i nede i magen.... Ikke menssmerter, ikke el-smerter heller.... Helt rart... Kan jo være noe helt annet også, men.... Ikke tatt pillen på noen uker, ikke helt med vilje, men.... Hadde mensen for 3 uker siden.... Hadde sex et par ganger uten prevansjon, og mer skal jo ikke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 blir litt spenende da.Kan jo være noe annet.Vent til mensentid og kanskje teste da.Masse lykke til
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Skal teste meg på tirsdag morgen tenkte jeg, hvis testene kommer i posten til da. ( bestilte på nett, er så blakk....) Kan du se noe mer.....? Føler meg ikke gravid mer.... Ikke den ømheten... Ikke noe kvalm..... Er så usikker.... Du kan vel ikke se hvor fotoapparatet mitt er samtidig.....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå