Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man kan bestille det med når man bestiller taxi? Vi har ikke bil, og dermed heller ikke bilsete. Så kommer til å ta taxi hjem fra føden, og regner da med at jeg kan bestille taxi m. bilsete? Eller? Noen med erfaringer? Jeg har aldri spent fast en sånn liten kropp i bilsete før, og håper egentlig at taxisjåføren vet hvordan man gjør det... Er grønn førstegangs, jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

taxi skal være utstyrt med vanlige barneseter hvis du sier ifra når du bestiller bilen, men de er ikke forpliktet til å ha ned til nyfødtstørrelse. du må nesten bare ringe sentralen og høre...

Skrevet

ok. takk :) Får nesten ringe på forhånd og undersøke da..hvis de ikke har så får vi ordne oss på annet vis. Ta trikken hjem kanskje? :P Hehh...

Skrevet

Vi bestilte taxi med sete en kveld jeg var på legevakten, det var ikke å anbefale... det var utrolig slitt og lå og slang baki. det var ingen støtte rundt baby som ble sittende nærmest oppreist.. ville heller ha lånt et hos naf, eller i en babyutstyrsbutikk, jobben til foreldrene mine låner også ut, sjekk litt rundt det er alltid noen som leier ut. bruksanvisning står vanligvis på setet, ellers så spør du bare om en liten demonstrasjon neste gang du er et sted de selger. skaffe et selv er jo ganske unødvendig, men vi har brukt vårt mye på reise ol. så for oss har det vært kjekt.

Skrevet

Vi kommer nok til å kjøpe et før eller siden, så da kan vi vel egentlig likegodt gjøre det nå. I utgangspunktet fikk vi beskjed om at vi kunne arve et av noen slektninger, men da de kom hit med alle tingene, og jeg gikk igjennom dem, så var der ikke noe bilsete der. Så da hadde de sannsynligvis bruk for det selv, men det var en strek i regningen for oss, da vi gikk ut ifra at vi fikk det av dem. Så da bestemte vi oss for å vente med å kjøpe til behovet meldte seg, rett og slett fordi leiligheten vår ikke har særlig mye lagringsplass igjen - vi har virkelig utnyttet hver krik og krok :) Men pytt - da får vi kjøpe det nå, er nok like dumt det. Noen som har noe sete å anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...