Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hemoroider... Har fått en hemoroide nå, har kommet kjempefort på bare en uke eller noe... Er skikkelig øm, og er en skikkelig kul. klarer å dytte den inn men detter fort ut igjen. Noen med erfaring her? Blir den borte etter fødsel, eller må den opereres bort? Vet det finnes kremer for utvendige hemoroider, for å dempe smerte og sånn, men arrrggggghhh!!!! Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hei,det finnes en krem på apoteket,der det følger med sånn dings til å bruke om man har innvendige hemorider også. Spør de så hjelper de deg nok. og syns du det er flaut,så bare les deg frem,tror du kan bruke det selv om du er gravid.. er jo i den andre åpningen..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 men den er utvendig, ikke innvendig...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har også hemorider...det er herlig Men mine (Evt. min.. Har lissom ikke kjent ordentlig etter om det er en eller flere det er snakk om...) er verken vond eller klør. Leste et sted at man da bare skal la dem være...men det er ikke mye fristende det heller; grøsser bare ved tanken på den(de?). Vil ha dem bort! Prøvde med en eller annen salve..anal-ett-eller-annet, men den hjalp lite.
anne*2barnsmor* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 kjøp alcos anal,da er den borte på en dag... mannen min er plaget en gang i året etter militæret...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Kjøp scheriproctsalve på Apoteket. Reseptfritt og kan brukes av gravide. Den funker kjempebra. Gjør det jo før jo heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå