Gå til innhold

A-hus i April?


gladmage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei... jeg har termin 2 april, med tvillinger (gutter). Regner med at jeg føder i løpet av mars jeg da. Så er liksom litt på begge klubbene. Jeg skal føde på A-hus og gjorde det også når jeg fikk min første for 4 år siden. Syns det var helt greit. enkelt, men fikk det jeg trengte. Behøver ikke å være så veldig fancy og fint for min del. Er ikke derfor jeg er der, for å nyte den fine kunsten på veggene. Har mer enn nok med å nyte den lille, og nå så har vi jo mer enn nok å nyte når det kommer 2 ;)

Det kan jo hende vi sees, og kanskje vi allerede har sett hverandre. Jeg er på kontroll der hver 14 dag. Skal dit igjen den 11 jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25.april og skal føde på A-hus. Fødte en jente der i februar i fjor, og er sånn delvis fornøyd...Har jo ikke noe å sammenlikne med, men synes jormødrene er veldig fikserte på at alt skal helst være helt naturlig, og man må mase seg til smertestillende. Jeg synes faktisk at studentene som var innom viste mer forståelse og de tok seg tid til å forklare hendelsesforløpet, mens jordmødrene virket som de hadde gjort dette så mange ganger at de rett og slett gav litt blaffen...Nå skal jeg ikke si at alle som jobber der er sånn, for hun siste jordmora som var inne og tok i mot snuppa vår var både hygelig og flink.Som tidligere nevnt; litt delte meninger:) Bare vær tydelig på hva du ønsker, og skrik ut når det er noe du trenger, så blir dette en suveren opplevelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal dit i april ja regner jeg med. slutten av april. har termin 1 mai men fødte 10 dager før sist så regner med det nå og men man vet jo ikke. var forsåvidt førnøyd sist. men vet ikke noe om barselsavd siden vi dro rett hjem-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 1.april så kan bli mars på meg også, men jeg er førstegangsfødende og da kan det bli noen dager uti april også ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser ut som vi er mange med termin i slutten av april som skal føde på A-hus:) Har en datter fra før men hun ble født på Ullevål, venter nå ei tulle til 26 april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har UL-termin 2 april og skal føde på A-HUS! Mens-termin er 23 mars så vi får bare vente og se når han kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...