juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 www.strawberrynet.com men det er det alltid veldig utplukket også tar det lang tid før de fyller opp. www.lookfantastic.com har også Mest fornøyd med å handle fra en butikk på ebay...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg prøvde den linken du la ut istad sørforstadt, men skjønte ikke noe jeg :S
juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Ok, mulig du må logge deg inn...? Når jeg går inn på linken, kan jeg trykke "buy it now"...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jeg fant frem på annen måte, men hva i alle dager skal man velge??? Ser jo ikke åssen fargene er da... åååå, håpløst
juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 http://store.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/ViewProductDetail-Start?ProductRef=MasterSPF15Found%40Sites-BareEscentuals&CatalogCategoryID=4dUKAANp0A4AAAEQXil3Tgxu&JumpTo=BrowseStandardCatalog
juniorsen Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Nei, der ble det noe feil. Gå inn på complexion også foundation, så ser du fargene...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 fikk ikke opp den heller jeg "Please note ... The request could not be processed correctly. Please try again soon."
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 En som kaller seg Sullen80 på nettby selger også id sminke og hun har gunstige tilbud hele tiden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Hm, skal sjekke det og! Er så dårlig på sånn nettbestillinger altså!
toralover Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 kan ta en titt på fila mi på nettby under sullen80 om interessen for i.d er der enda. mine priser er 25% rimeligere enn hudpleierns. eller jeg kan kontaktes på min mail [email protected]. håper på svar! Julie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå