Gå til innhold

Nå er det slutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg er ikke sammen lenger, vi har ei snuppe på snart 2 år.

Han har trua meg med kniv for å få sex, jeg har anmeldt han og han er sikta for voldtekt men vil ikke innrømme noe.

Må vi på mekling?

Snuppa skal bo hos meg (han er utenlandsk og kan bli utvist siden har visum pga familiegjenforening med meg)

Jeg er student, jobber ikke ved siden av. Får studielån/sstipend av Lånekassa... Skal jeg levere inn skattekort eller frikort til NAV?

Mye å sette seg inn i, og veldig mange ubesvarte spørsmål!

Håper noen kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så trist å lese. BRA at du kom deg unna! Sånne svin fortjener oss ikke!! Ang. hva du har krav på er jeg ikke helt sikker, men prøver meg likevel. Som stud. med barn under 3 år kan du søke Overgangstønad som er ca. 10000 i mns. du vil få bidrag og dobbelbarnetrygd. DU har også krav på dekket barnetilsyn fra nav-trygd og de dekker 64%av utgiftene dine der. Noen kommuner har også småbarnstillegg som også kalles bleietilleg. Dette opphører den mnd barnet fyller 3. Skatteklasse 2.. Noe mer jeg kommer på da? Hmm.. Om du ikke har barnehageplass, vil du også som enslig forsørger "snike" litt i køen for plass. Ellers vil jeg tipse deg om www.affo.no

Ønsker deg og snuppa di lykke til og send gjerne en pm om du vil..

Skrevet

Takk for svar :) Og gode tips!

Mange tanker og spørsmål som surrer rundt nå!

Snuppa går i barnehage, så skal søke om å få dekket barnetilsyn.

Skal ringe for å bestille time til mekling i morgen. Håper det ikke tar så lang tid før vi får en time!

HI

Skrevet

Hei! Har tengt sånn på deg! Håper det ordner seg! Bare å sende PM om du vil.....

Skrevet

Hei du!!

Har tengt sånn på deg jeg.. hvordan har det gått med deg? Håper du og snuppa di har det bra!!!!

Skrevet

Hei :)

Det går greit! Alt går opp og ned, men stort sett så går det ganske bra! Er i et følelsemessig kaos, selv om jeg vet at jeg har gjort det rette... Prøver å konsentrere meg om snuppa og skolen, men det er ikke så enkelt akkurat nå :( Det går vel lettere etter hvert!!

Hadde tenkt til å sende deg en pm, men jeg har ikke kommet så langt enda ;)

Skrevet

Så bra da!!! Klart det er kjipt nå... men etter hvert blir det bedre! DEt er det man må fokusere på! Ja, bare å sende!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...