Gå til innhold

Hvilke (u)vaner angrer dere mest på at dere har gitt barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan vi kanskje lære der hvor det ikke er for sent.......

Jeg har blant annet tillært babyen å ammes i søvn. Angrer som en hund på det, men vanen virker til å være grodd fast hos småen.

Hva er dine angrende synder??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at jeg har vent henne til å bli ammet i søvn..... Angre angre...

Skrevet

At jeg sover lenge på dagen, samme gjør han. Angrer på at jeg ikke står opp tidligere. Står som regel opp 9.30/10.00

Men dette er noe jeg kan gjøre noe med, bare litt vanskelig da jeg er glad i sengen og glad i å sove;)

Skrevet

Tja.. angrer litt på at vi begynte med smokk, for hun er ganske avhengig av den når hun skal sove. Samtidig så koser hun seg veldig med smokken, så det er vel ikke den verste uvanen heller.

Skrevet

At jeg må ligge sammen med henne til hun sovner!!!

AAAAAARG!

Nå er hun 9 mnd og jeg gruer meg som bare det til å ta kampen om og sovne i egen seng...

Skrevet

at jeg må ligge sammen med han i vår seng på dagtid for å få han til å sove ( natten i egen seng på eget rom)

Og at når han våkner på tidlir morgen, 05.00 og utover, tar jeg han oppi vår seng fordi jeg er så trøtt:(

Skrevet

har ikke vendt til mine noen uvaner/vaner...vært veldig streng på dette....heldigvis...ah,er så glad for det...

Skrevet

Vel, med storebror angrer mest på at jeg brukte tid på å bekymre meg for det alle andre kaller uvaner.

Har samsovet, ammet i søvn, ligget sammen med ham til han sovner, nattammet i "hytt og pine", trillet lang tur hver dag i all slags vær så han skulle sove om dagen. ALT har gått over av seg selv. Etterhvert som han vokser har behovene endret seg. Ikke nødvendig å drive med avvenning.

Skrevet

At jeg samsover...må ha puppen for å sovne på kvelden, og det har jo resultert i at vi legger oss likt. hun er snart 10uker, og MÅ begynne med andre rutiner skal jeg få gjort no på kveldstid!!

Skrevet

at han er avhengig av smokk på natt - må dytte den inn i munnen hans så mange ganger - får da så lite søvn selv................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...