♥ DAME Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har fått helt jernteppe da jeg skal skrive sang til han til bryllupet vårt. Håper det hagler inn masse fine ord )
grå :) Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 min kjære er en snill mann, en god far som døtrene forguder og dyktig innen det han arbeider med. han gjør sitt beste for at vi alle skal ha det bra:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 han er en super kokk han er superflink med datteren MIN han er utrolig sexy hehe..
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Eg er veldig takknemlig for at eg har den mannen eg har i desse dager. Han stiller opp noe heilt fantastisk i ein veldig hektisk periode her. Så eg hang meg på her for å skryte av han......men tviler på at det passer inn i dåkas bryllupssang.... Har du eit par situasjoner som dåke har opplevd sammen som virkelig summerer kven mannen din er? Ein stressa periode for deg, der han roa deg ned. Ei vanskelig tid der han klarte å få deg til å smile. Første gang dåke møttes, kva tenkte du om han då i forhold til no.....
ana baroma Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Han er mitt anker i livet:) Også er han snill, spennende og er akkurat passe romantisk, hehe. Glad i å reise, liker foreldrene mine og er en omgjengelig type de fleste liker. Også verdens beste pappa!!!
junior&vesl@ Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Han er sterk og muskeløs, uten å være trent. Føler meg skikkelig trygg i armene hans;o) Han er pen, har de vakreste brune øyner -sukk... Jeg er jammen heldig jeg;-) Også er han veldig handy -aldri noe problem når mor kommer hjem og har fått nye ideèr om hva som (han) skal gjøres i huset... Thi-hi:)
Enliiitentil? Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Han er: god i senga flink til å lage mat søt med jenta vår, han er nøye på at hun f.eks ikke bretter øret inni lua han er flink til å hjelpe meg og sette meg på plass når det trengs og så snakker han engelsk flytende og der sliter jeg;-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 selvstendig voksen smart maskulin sexy omsorgsfull sta fornuftig utadvendt kjekk utrolig flink pappa ærlig rett på sak fin selvtillit god til å snakke for seg utrolig dyktig i yrket sitt stå-på-vilje støttende kjærlig flink på å gi komplimenter god på matlaging skal slutte nå, men har masse til på lager, hehe..
M-N & sassy-susie Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 kan kje si så mykje anna enn at min kjæreste en den finaste å beste som går i 2 sko.. bi mo i knæren av å se på han :-)
Dailis Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Snill og god. Flink med ungene våre og forsåvidt alle andre barn:) Setter andre før seg selv. Alltid i godt humør:) Veldig glad i meg =D Er veldig fornøyd med mannen min jeg;)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Han har en så vakker sjel øynene hans bare lyser av godhet og sjarm, smelter bare jeg ser på han, særlig når han smiler. Drit kjekk er han også, og en fantastisk god pappa.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 utrolig kjekk, omtenksom, stiller opp når det trengs, kjempe flink med dattera mi som er fra ett tidligere forhold, sier gode ord hver dag som "jeg elsker deg" osv.. rett og slett den beste i verden =)
Heaven har født::) Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 kjekk super kjæreste herlig elsker verdens beste stepappa og pappa varm omsorgsfull klippen i livet vårt snill kjærlig omtenksom varm vidunderlig herlig himmelsk sexy ærlig og redelig mitt liv, mitt alt(eller vårt blir mer riktig) hjelpsom vakker verdens beste personlighet, ja rett og slett alt jeg har drømt om og ønsket meg hele livet:)
mammaen til G & A Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Mannen min forguder barna sine, og det herligste jeg ser er naar han leker med dem, eller er ordentlig beskyttende. Han er ogsaa utrolig flink til aa hjelpe til skulle det trenges. Han er mere romantisk enn jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå