Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 har du lyst til å ta en titt på meg? jeg er født 08.04.84 klem
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Litt vanskelig å si. Men inni meg sier det, jeg håper det. Lykke til.
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 åååå så spennende da:) du skjønner det..at jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden,men den har ikke kommet enda..tok en test i dag..men negativ.. får du opp en dag jeg burde teste og får du opp noe mere rundt det? klem:)O
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 får frem graviditet jeg da.. men litt usikkerhet rundt den.. så mailen, men var her nå så svarte her får frem fødsel i september også med et annet legg.. så nå krysser jeg alt jeg kan og håper spiren sitter!!!!!!!!! lys og kjærlighet til deg vennen!
Lillegull og spiren Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 ååååå dette er spennde damer,,,jeg vet ikke hva jeg skal si eller hva jeg skal tro...for nå er det 4 dager siden mensen skulle vært her,,,fikk neg test i går..skal ikke teste på noen dager nå..men er jo rart at den ikke kommer,om jeg ikke er gravid..for jeg har aldri hatt noe tull med hormoner eller uteblitt mens,for å så komme..hmmm.. om dere får opp noe mere rundt meg og når jeg kansje kan ta en test,er det bare å roope ut. ja om jeg er gravis nå,har jeg utifra den vanlige syklusen regnet ut at termin er den 09.09.2008..så det er jo sept:) holder dere oppdaterte damer:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå