Sørland-snuppa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 lurer på om noen har efaring med det? kan de vises posetive om en er gravid?
Sørland-snuppa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg tok en for 6 dager siden som viste posetiv og tok en i kveld også som viste posetiv. kan jeg ha eggløsning så lenge? eller kan jeg være gravid? jeg har spiralen.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Definer positiv. Klar teststrek, eller teststrek som er sterkere enn kontroll-streken?
Sørland-snuppa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 den er nesten like sterk som streken som alltid kommer
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Den skal være like sterk eller sterkere for å være positiv. Horomonene som utløser testen har vi alltid i kroppen, men det topper seg til eggløsning, og derfor skal streken være like sterk eller sterkere. Hvis du tror du kan være gravid trass i spiralen, så må du ta deg en gravitest. El-tester kan påvise sv.skap ved at streken er som nevnt, like sterk eller sterkere, men det er fortsatt "bare" en el-test. Lykke til=)
Sørland-snuppa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 ja tenkte og ta og kjøpe en i morgen. har bare ikke fått gjort det enda på grunn av jul og nyttår og har vert ute og reist. er sikkert ikke gravid. har bare vert så trøtt og slapp i det siste. kvisene propper frem og jeg legger bare på meg. har jernmangel og har tatt jerntabletter i ca 2 måneder nå, men er like trøtt og slapp enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå