Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Og vi fikk se en liiiiiiten baby som var akkurat som den skulle være :-) Også ble jeg satt frem noen dager så fikk ny termin 14 juli :-D
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Så kos! Også så finfin dato! ;-) 3 års dagen til guttungen! hihi
Joikaboll@ Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Er det ikke koselig å se det lille nurket.... Har selv hvert på UL i dag og det er like fantastisk hver gang Jeg blei satt tilbake jeg da, men det får gå. Fikk ny termin 11.6, men JM mente det blei en mai-gutt, så da er vi enige )
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Jaa greit og få bekrefta at det faktisk er noe inni der Bortsett fra veeldig slapp og svimmel og hodeverk har jeg ikke tegn på at jeg er gravid mere, kvalmen kommer bare sånn innimellom og går igrun like fort over som den kom, var kvalm 4 mnd sist så skal ikke klage Var ikke en 100% sikker termin jeg fikk da siden jeg kun er 12+4 nå så kunne fort endre seg ¨på ordinær UL, men utiframålene hun tok i dag så mente hun 12+4 og ikke 11+6 slik jeg trodde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå