Liten gutt i magen<3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har jeg bare lov til å ta 3 uker i strekk i ferie? Er det noen regel som sier at alle de andre ansatte har første prioritet på ferie siden jeg har hatt permisjon?
skilpaddemamma Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 søk ferie i permisjonstida, da stopper du permisjonen, har ferie i tre uker og fortsetter med permisjon etterpå. Har alltid tatt ut ferie i ferietida, for å holde på feriepulja mi, og fortsatt med permisjonen etterpå. De andre har ikke første pri, men arbeidsgiver har styringsrett ift når du skal ha ferie
skilpaddemamma Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 svarte ikke på det første spm, du kan ta all ferien i ett, men du har ikke krav på mer enn 3uker sammenhengende
Liten gutt i magen<3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er ferdig med permisjonen min i mai..hadde tenkt å dra i juli. Pratet med sjefen i dag og fikk beskjed om at siden jeg ikke hadde jobbet ble jeg heller ikke prioritert.(kan jo ikke jobbe når jeg har hatt permisjon!!)syns det argumentet var helt bak mål,siden ingen hadde sagt ifra om ferie enda.tenkte å være tidlig ute jeg da... Men kan jeg ta 1 mnd permisjon da?eller må det være sammenhengende flere mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå