Gå til innhold

Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går og den hadde bittebittebittelitt antydning til strek. Dette var med kveldsurin fire dager før ikm. Ooops! Hehe. Tok en CB i morges og den var negativ da, men er positiv nå. Skjønner ikke hvorfor jeg lurer meg selv ved å se på testen for sent. Blir gal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

Er innom fra 2. trimester. Ville bare si til deg at det du har gjort var akuratt det jeg gjorde også... Min test var også positiv når jeg tittet på den på kvelden;) Jeg visste så godt at jeg ikke kunne stole på en test etter ti min. Men alikevel slo jeg meg ikke til ro og testet to dager senere igjen og da var den positiv;) Kjøp en CB digetal. Lykke til. kanskje det blir 2008 baby på deg også:)

Skrevet

Hei

Jeg har hørt det at en test vil ALDRI slå ut som positiv uansett når du ser, hvis du ikke har HcG i kroppen som kan gjøre at den slår ut...

Altså, du har så lite HcG i kroppen at den trenger lengere tid på å slå ut...

Jeg har hvertfall HØRT at hvis en test slår ut som positiv (uansett når) så er du gravid, det er mer vanlig at den går fra positiv til negativ.....

Vent et par dager og test igjen med morgenurin :) LYKKE TIL! :D

Skrevet

Takk for lykkeønskninger. Klarer nesten ikke vente til å teste på lørdag. Gleder meg virkelig. Håper at testen blir positiv. Har ikke hjerte til å kaste clearbluetesten så lenge jeg ser streken der. Den er der forresten fortsatt!

Skrevet

mine tester ble aldri positive etter 10min..var den neg så forble den neg og var den positiv så ble den positiv..så...da har du nok en liten spire i magen,lykke til;)

Skrevet

Så spennende Truseprinsesse!! :)

Håper du får en ny positiv test i helgen!!

Stor klem!! :)

Skrevet

Det er kjempespennende og jeg er utrolig nysgjerrig nå.

Kommer til å bli skuffet hvis den var falsk, kjenner jeg.

Oppdaterer dere på lørdag. Klarer nesten ikke å tenke på annet og nå virker det som det er utrolig lenge til lørdag, men jeg skal reise nedover til Oslo så tiden går vel fort likevel.

*Klemrightbackatya*

Skrevet

Samme skjedde med meg. Testet meg i dagtidlig og såg nærmere på den ikveld og da så jeg antydning til svak strek. Gleder meg til å teste ny... Var så mange håpefulle svar her:) Lykke til til deg! Krysser fingrene mine for at vi er gravide!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...