tina_mor Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 skal jeg inn og operere skulderen min.... Usj som jeg gruer meg asså. Fått en avbestillingstime, så det gikk litt raskere enn forventet. Jeg blir sengeliggende et par -tre dager og fått streng beskjed om og holde meg i ro...hjelpe meg he he Har dere noen gode boktips???? Noen dere kanskje har lest i det siste?? takk åhhh takk.. Tina
tonemelone Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Stakkars deg!!! :-( Håper det går bra da.... :-) Boktips har jeg: Jo Nesbø: Snømannen og Frelseren. Og så de tre bøkene til Stieg Larsson!!! Kjempespennende bøker! Lykke lykke til!!!
tina_mor Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Takk takk.....for omtanken Ja Stieg Larsson er notert hehe....bestille iallefall en av de
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Vannliljen idas dans ps jeg elsker deg bag of fun serien de til anne b ragde men mamma kom aldri hjem (eller kom ikke hjem) Fra tzunamien... De fra dan brown så mye å si deg
tina_mor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 dytter........... Noen flere gode forslag? TAKK TAKK
*Rutletutt* Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Uff, så kjipt:o( Men blir vel greit å få det overstådt;o) Stieg Larssons bøker er knallbra! Henning Mankells bøker om Wallander liker jeg også godt. Elizabeth Kostova - Historikeren. Alle bøkene til Jo Nesbø og Unni Lindell. Lykke til! Klem
tina_mor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 Takk ...Bestilt 2 av Stieg Larsson nå hehehe...fått mange anbefalinger på han. Ja er litt kjipt......vet det blir ubehag etterpå....så en får dope seg litt... Var så mye om og men ang at pappa'en skulle få min permisjon - kommer så an på hva legen skriver på sykemeldingen visstnok. Men tenkte at en operasjon er jo litt annerledes hehe.... Blir bra etterpå håper jeg ja............... Takk klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå