Gå til innhold

Hvordan er det med de kommende besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammaen min er bare unik da .

Hun har vært her i 11 dager , ( jeg bor i sør , og hun i nord)

Det har vært sinnsykt deilig å blitt dullet med , og koset med. Fått hjelp til alt av babyklær vask , osv.

Pappa er slik at uansett hva som skjer , så er det ikke min feil.

Han er slik at om noe hadde skjedd så hadde det ikke vært noen annen sin feil enn sykehuset.

Han er såååå redd for at jeg skal ligge i smertehelvette i timesvis , at jeg skal presse og presse , og ingenting skal skje.

Å at jeg ikke skal gå mere enn 7 dager over termin , før jeg skal hyyyyyle meg til å bli satt i gang *ler*

Jeg og søstra mi er GULLENE hans , å vi skal ikke mangle noe , eller ha mye vondt , osv.

Han er sååå redde for oss , at han ikke klarer bruke vettet inni mella.:)

Fryktelig gode foreldre har jeg. Det er bra sikkert , de er gode og fantastiske . Jeg er enormt heldig.

Dessuten er det det første barnebarnet som kommer også...

Pappa har kjøpt oss en Miele vaskemarskin , for man skal da trossalt ha en solid marskin å vaske klær i.

Den kostet den nettesum av 10 000 kr .

Jeg holdt på å få sjokk! ALT for mye penger mener jeg da.

Men slik tenker han : Kun det beste for dattra og barnebarnet hans.

Å han er ikke en rik mann , rik på kjærlighet , men ikke penger.

Mammaen min har handla sååååååå mye baby utstyr at det er ikke mulig :-) Alt fra topp til tå.

Tenk så de gleder seg.

Ville bare utrykke min glede ovenfor mine flotte foreldre.

Håper alle har , noen som er overlykkelige på dere gravides vegne, ikke nødvendigvis foreldre , men noen!

Stor klem fra bortskjemte meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da - høres ut som flotte foreldre!

Mine foreldre sitter på andre siden av landet - vi bor i Oslo, de i Bergen - og er nok rimelig utålmodige og spente ja. Er deres første barnebarn og, men nummer to kommer allerede i april i år, så de får to veldig tette (min søster er og gravid..). Og pappa, som var fryktelig syk i høst - så syk at vi alle trodde at det nærmet seg slutten - er jo selvsagt overlykkelig og utrolig takknemlig for at han lever og får se ikke bare ett, men to barnebarn, komme til verden! Han forteller det til alle han treffer, alle legene og sykepleierne på sykehuset vet at han venter ikke bare ett, men to barnebarn! Hehhe :) Han er kjempestolt - lyser av hele han! Mamma strikker til fingertuppene sprekker, og er nok mest stresset for om hun rekker å bli ferdig med alt. Hun har sendt meg massevis av gravidbøker/info. og MASSE babytøy. De har også gitt oss vognen blant annet, og det er vi selvsagt utrolig takknemlig for - men jeg er mye mer takknemlig for at de begge kan dele den store gleden sammen med oss! De kommer nok over hit så fort det lar seg gjøre (er litt avhengig av at det passer med pappas behandling) og jeg gleder meg sånn til å ha de her sammen med oss! Jeg kjenner meg som verdens heldigste med to så fantastiske foreldre.. er stas å se at de virkelig er fra seg av spenning, forventning og glede - akkurat som vi er :)

Skrevet

Har også foreldre som gleder seg masse! De har ikke kjøpt inn noe foreløpig utenom julegaver -utenom et teppe, og mamma strikker et sett. Men vet at mamma verker til langt ut i fingerspissene etter å kjøpe babytøy! He he. Vi vet bare ikke hva vi trenger enda. Heldige og fått arvet en del babyutstyr fra mannen sin side, men mamma ble nesten litt snurt når hun hørte det fordi da var det jo ikke noe igjen for henne å kjøpe! He he. Men mest av alt så er det så deilig å kunne prate med demom baby og vite at jeg ikke kjeder dem (er litt faren med venner, det der..), og se hvordan det lyser i øynene deres når de snakker om det :o) Vet de kommer til å elske den lille :o)

Skrevet

Enig! :)

Jeg kan snakke i timesvis med mamma om babyen , og hun elsker hvert et ord!

T.o.m mannen min kan bli lei men ALDRI mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...