BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei dere Tenkte å være med på den mor-barn undersøkelsen. Og i morgen skal jeg på ultralyd. Da skal de jo ta blodprøve og urinprøve. Men skal jeg ta med urinprøven på et glass selv? Eller får jeg et spesialglass å lata vatnet på der?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 hvor skal du? Jeg tok på ullevål, og der var det spesialglass. Hadde ikke tatt med glass, ganske sikkert at du får:)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 ullevål ja Men har et sånt uringlass her hjemme da... Kan jeg ta med på det? Eller må jeg bruke et de leverer ut? Typisk at jeg ikke får til å tisse når jeg skal ta en sånn prøve
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 tror du må bruke det de har der. Utenfor UL der du sitter og venter sitter det en dame bak en liten pult og styrer med dette. Får glass av henne, og det ser helt annerledes ut enn de du kjøper selv;) Jeg fikk ikke tisse!! Prøvde og prøvde, og drakk vann. Til slutt kom hun inn og ropte på meg. Var så flau at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fikk gå å ta blodprøven først, og drakk mer vann, og da gikk det bra:)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Hehe.. ja, da trenger jeg ikke tisse på et eget glass i alle fall. Så får jeg satse på at blæra er på mitt lag i morgen Takk for info!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 takktakk! Det er stas dette her (UL alstå, ikke tissing på glass )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå