Gå til innhold

Noen gode bokforslag her..........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere..

Skal opereres i skulderen til uken, og trenger et par gode boktips når jeg må holden sengen noen dager....

Gjerne noen dere kanskje har lest selv siste tiden....

Er jo litt følsom om dagen hehehe

Og har jo nok i hodet med at pappa'n skal holde fortet he he he

Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idas dans, en mors fortelling om hennes kreftsyke datter.

Snømannen

Vannmelonen

Skrevet

hva slags bøker liker du å lese da???

Skrevet

De tre bøkene som Stieg Larsson har skrevet er fabelaktige!

Ellers liker jeg godt Jo Nesbø, Unni Lindell, Henning Mankell, og akkurat nå holder jeg på med "Livstid" av Liza Marklund.

Skrevet

Siste jeg leste var Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Ligge i grønne enger. Anbefales om du likte TV-serien.

Skrevet

liza marklund - på flukt, aldri mer fri. om en mors kamp for å skjerme barna mot en voldelig far.

anne b ragde sin triologi

Skrevet

Shopoholiker-bøkene. Hvis du vil le...

Skrevet

Takk for maaange god forslag...

Idas dans er super trist da huff

Kunne tenke meg litt mere humor og hverdag kanskje.

Litt vel triste bøker og lese når jeg er nyoperert + ei 5 måned gammel snuppe og frustert pappa ha ha ha

Skrevet

Jeg har nettopp lest Idas dans, og det er en utrolig bra bok!! Den er veldig tung å fordøye da...jeg gråt så jeg hulka...Men takler du å lese sånne ting, så anbefaler jeg den på det sterkeste! Jeg vet ikke helt om jeg har fordøya den helt selv enda...:/

Måtte bare si det...

Skrevet

Har nettopp blitt ferdig med Honningfellen. Anbefales.

Skrevet

tusen strålende soler av Khalid Hoseini. Det er den VAKRESTE boken jeg har lest noen gang, og det sier alle andre jeg har hørt snakke om den også!! Den MÅ du lese!!

Skrevet

Har du lest Hanne Vibeke Holsts trilogi:

En lykkelig kvinde

Det virkelige liv Roman og Thereses tilstand (i omvendt rekkefølge)?

De er veldig lettleste, men nokså gode, litt Bridget Jones-aktig, bare at hun får barn i et av bøkene Unummer to?) og da blir sånn stressa yskreskarriere.mamma osv.

Passer veldig bra til et sykehusopphold.

Skrevet

Francis Meyers lidenskap av Henrik Langeland er en lettlest, men spennende bok:)

Fra bokkilden står det:

Omtale

Den 53-årige litteraturprofessoren Francis Meyer tror han lever godt med sitt tilbaketrukne aleneliv, helt til han en dag, på første forelesningsrad, oppdager Nadia Reza Lindtner. Hun er 26 år gammel, norsk-iransk masterstudent, og hun vil ha ham som veileder. Samtidig blir Francis trukket inn i det besynderlige funnet av et 300 år gammelt Petter Dass-manuskript - som raskt skal vise seg å romme mer enn noen aner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...