Gå til innhold

flere som har problemer med nattesøvnen til barna eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er snart 17 mnd, og er svææært urolig på nettene!! ja på kveldene oxo! han har vært slik siden han ble født så og si! men det går i perioder da! han våkner ikke helt, han har ikke opp øynene, men bare HYLSKRIKER og vrir seg rundt omkring og reiser seg opp på alle fire osv......... dette er forferdelig slitsomt for både han og oss!! altså man blir jo vant til det, men alikevel, det begynner å tære på! for det blir jo aldri sammenhengende søvn!!

bare lurte på om noen har opplevd eller opplever noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han har nattskrekk.

Sånn var han her og.

Kunne stå på alle fire og hylskrike i opptil en time.

Er han sånn at han ikke vil bli tatt på?

Skrevet

ja faktisk litt slik ja!! virker ikke som han er med i det hele tatt!! noen ganger må vi bare ta han med opp vi rett og slett, og vekke han opp! for han får ikke roet seg ned!! skriker jo til han hikster!! huff.....

Skrevet

dytter litt på dette idag jeg..noen flere?

Skrevet

Sånn er eldste hos oss også, han blir 3 år til sommeren. Det har vært roligere ei stund nå, men han har alltid vært veldig vanskelig å legge, og urolig på natta. Sånn som du beskriver (hylskriking, kaster på kroppen, vil ikke bli tatt i...) har han vært til og fra det siste året. Det går litt i perioder med hvor mye han skriker, men han våkner alltid hver natt fortsatt. Ja, det er enormt slitsomt.. Han ble storebror 15 mnd gammel, så her har jeg hatt to nattevåkere et års tid. Nå sover minstemann hele natta heldigvis, for det ble litt VEL lite søvn når jeg skulle både amme og opp og gå med han eldste.

Vi har funnet ut at når han skriker som verst, så er han ikke våken. Derfor har vi begynt å vekke ham (det tar litt tid:p ....), og da "kommer han til seg selv" på en måte, og roer seg. Ellers har vi prøvd mye annet, som ikke har ført noen vei. Man blir fortvilet ja..

Hvor mange ganger pr natt våkner gutten din da, omtrent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...