Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er Petra fra Tyskland. Min familie og jeg ferierer i Norge hver vinter. Unnskyld, jeg snakkern bare litten Norsk. Snakker du Engelsk? :)

This year we will make our first holidays in Beitostölen with our little daughter. She will be 13 month old.

We are looking for good informations about Langrenn with such small babys (only short tours), pulken and slede for babys.

- Is a barne pulken the only possibility for langrenn or are there sledges that will do the job? (We will do only short tours I think.)

- What kinds of sledges are the best for such small babys (must be warm and safe)?

- What else do I have to consider with babys in the snow?

I'd very much like to have some informations and firsthand reports.

Of course you can answer in Norsk - I think I will understand.

Takk skal du har! Petra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Vi var på tur med vår 11 måneder gamle datter, og da gikk vi mye spasertur med vesla i babyakebrett. Det er som et vanlig akebrett med høy og rett rygg, varmeputer i rygg og under rumpa og belte til å stroppe de fast. Hun hadde på seg vinterdress og storkoste seg. Vi hadde med langrennski og hadde tenke å leie pulk, men det ble til at vi bare gikk turer med akebrettet og løp litt i akebakken etc. Hun elsket det!

God tur :-)

Skrevet

If you are quite good skiers and you know you will only ski in easy slopes and probably won't fall, you can use baby carriers instead. They are much cheaper than pulk, and you can use them all year round.

I love my Ergo Baby carrier:

http://www.babyslynga.no/ergo.htm

Skrevet

Hei, takk skal dere har! Det er fint, sann hurtig svar.

Thanks for your fast answers!

Jeg vil oversette og se pa link. ;-)

Flere svaren er velkommen. *g*

Hilsen fra Tyskland, Petra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...