stratosen_er mamma_ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 lurer på om du ser noe ang sv.skapet mitt??plager, sykemeldinger, fødsel osv... Kjønn?evt når jeg føder... f. 13.04.83... takk:) klem
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg føler det kommer til å gå bra. Og jeg fikk litt jentefølelse. Men vet ikke helt sikkert. Når du føder..så dukket det opp 13.august. Tenker kanskje rundt 12. - 13.aug. Men det er veldig vanskelig å si. Kanskje fødsel begynner 12. og avsluttes den 13.aug. Klarer du å se noe på meg? Jeg fikk opp måneden før jeg ble gravid at jeg kom til å få barn født i løve tegnet. Får du opp noe? Ser du om det blir gutt/jente? Ønsker deg all lykke med dette svangerskapet :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 hmm så gøy om det blir 13 august..det hadde vært supert...jeg og mannen min ble sammen den datoen og begge har bursdag den 13:) hihi..jeg tror også d blir jente... jeg har en jentefølelse på deg jeg... vet ikke når du har termin men jeg føler 14....hmm..løve er d etter jomfru? husker ikke dette helt jeg:) Føler mye glede rundt deg... gi meg en tilbakemelding så skal jeg se mer..sitter her litt til:)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Løve er i august, og før jomfru. Jeg har termin ca 24.august. Føler du hvordan fødsel går? Jeg tror det går greit og fort.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Moro om det blir jente. Det viktigste er at alt går bra. Men jeg syns det er spennende hvilket kjønn det blir. Uansett kjønn så er det velkomment. Jeg ønsker også begge et fint svangerskap og en fødsel som går bra :-) Da tar jeg natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå