Gå til innhold

Dere som bruker Conludag minipiller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er dere fornøyde med de? Har brukt de i snart 3 mnd og er veldig fornøyd. Har kikket i felleskatalogen og ser at den er en av få som ikke har "nedsatt libido" og humørsvingninger som mulig bivirkning, STORT PLUSS. Vet jo at legene ikke anbefaller å bruke denne på lang sikt, pga sikkerhet, men er såpass fornøyd at jeg vurderer å gjøre det.

Flere erfaringer...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man ikke bruke Conludag på langt sikt? Har brukt de i 3 år før jeg ble gravid, har begynt på nytt etter fødselen nå og har aldri hatt noen problemer. Får jo alltid resept på et helt år, så det virker litt rart om det ikke skulle anbefales til langvarig bruk.

Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer med Conludag.. Fikk mensen annenhver uke, og veldig kraftige blødninger.. Men hvis du er fornøyd må du jo fortsette =)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med dem. Har brukt dem i 15 mnd nå og 4 mnd eller noe sånt før det (og har ikke blitt gravid med dem, men er nøye med å ta dem innen 3 timers grensa). Definitivt det hormonelle prevensjonsmidlet jeg har vært mest fornøyd med. For min del er det conludag eller kobberspiral, ikke noe annet hormonelt i hvert fall. Ulempen er at jeg får uregelmessig mens. De 4 månedene jeg brukte de første gangen, hadde jeg over hodet ikke mensen. Nå har jeg mensen stort sett med 5 ukers mellomrom og så to uker og så 5 uker igjen... Men noen ganger er det bare en uke mellom også. Skikkelig forvirrende...

Min lege sa at det ikke var noe problem å bruke dem så lenge jeg var nøye med tida, så lenge jeg var så fornøyd med dem...

Skrevet

Fornøyd her også, fikk resept på ett år. ingen bivirkninger og blødningene er stort sett de samme, og den kommer regelmessig..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...