Gå til innhold

Da har jeg faktisk strikka ei bukse!!! Ei hel bukse!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg stolt av meg selv nå! Ullbukse str 4 år, til eldsta :) Rosa, fin ull! Mangler bare å sy i strikken! :D:D:D

*glise fornøyd for meg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klapper ivrig i hendene* Veldig bra!

Skrevet

du hørtes litt tvilende ut, mayaya?

Skrevet

jepp. forventer mms. og siden du ikke har sendt ENNå, tror jeg det er bare bimbam!

Skrevet

da er dokumentasjonsfoto sendt

Skrevet

grattis!! hehehehe

.. min er bare halv-strikket og har vært det i mange mnd nå... sukk.

Skrevet

Jeg skriver her, sort på hvitt, at den rosa buksa var sannelig fin-fin!!!

Skrevet

denice: ulempen med sånne ullbukser er at det fort koster 250kr bare for garnet... og så kommer selve tida det tar i tillegg... men det er kjekt å kunne strikke ja, for det er nesten umulig å få kjøpt ferdig sånne skikkelige, gammeldagse ullbukser :) Geniale å ha inni dressen når de er på tur, eller bare ute og leker!

Skrevet

Jeg vet!! Har en hel dress til vesla (for liten np) som kostet meg kjappe 750,-.. men det er så fiiiint!! Trodde jeg kunne strikke helt til jeg skulle legge opp masker for søstern min.. hihihi.. trpden mellom pinnene ble lenger og lenger ettersom hun strikket jo!!! Heldige dere strikkere.

Skrevet

det er utrolig kjekt å kunne strikke litt ja :) Jenta mi var mye varmere på hendene etter uteduppen idag når hun hade på de nye hjemmestrikka tovavottene sine enn de butikk-kjøpte hun har brukt tidligere!

Skrevet

Hmmmm.. spørs om ikke jeg får ta meg et strikke-kurs..finnes det? Er jo så kos å ha noe som er laget for DITT barn.. ikke alle verdens unger liksom.

Skrevet

kansje det er strikke kafe der du bor, der kan man lære å strikke litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...