selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Nå er jeg stolt av meg selv nå! Ullbukse str 4 år, til eldsta Rosa, fin ull! Mangler bare å sy i strikken! :D:D *glise fornøyd for meg selv*
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 du hørtes litt tvilende ut, mayaya?
mayaya Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 jepp. forventer mms. og siden du ikke har sendt ENNå, tror jeg det er bare bimbam!
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 da er dokumentasjonsfoto sendt
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 grattis!! hehehehe .. min er bare halv-strikket og har vært det i mange mnd nå... sukk.
mayaya Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skriver her, sort på hvitt, at den rosa buksa var sannelig fin-fin!!!
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2008 denice: ulempen med sånne ullbukser er at det fort koster 250kr bare for garnet... og så kommer selve tida det tar i tillegg... men det er kjekt å kunne strikke ja, for det er nesten umulig å få kjøpt ferdig sånne skikkelige, gammeldagse ullbukser Geniale å ha inni dressen når de er på tur, eller bare ute og leker!
Denice Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet!! Har en hel dress til vesla (for liten np) som kostet meg kjappe 750,-.. men det er så fiiiint!! Trodde jeg kunne strikke helt til jeg skulle legge opp masker for søstern min.. hihihi.. trpden mellom pinnene ble lenger og lenger ettersom hun strikket jo!!! Heldige dere strikkere.
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2008 det er utrolig kjekt å kunne strikke litt ja Jenta mi var mye varmere på hendene etter uteduppen idag når hun hade på de nye hjemmestrikka tovavottene sine enn de butikk-kjøpte hun har brukt tidligere!
Denice Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Hmmmm.. spørs om ikke jeg får ta meg et strikke-kurs..finnes det? Er jo så kos å ha noe som er laget for DITT barn.. ikke alle verdens unger liksom.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 kansje det er strikke kafe der du bor, der kan man lære å strikke litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå