Har byttet nick ! Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Det er selvfølgelig forskjellig fra person til person, men saken er den at etter langvarig forlovelse har vi endelig bestemt oss for å sette en dato og få det unnagjort. Før ville jeg ha stort bryllup med full pakke, men etter nå har jeg kanskje mest lyst til å gjøre det i fred og ro kanskje...Samboer vil gjerne ha stor fest... Så nå trenger vi inspirasjon for å få planlagt bryllupet. Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil i kirken. Resten er blanke ark!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vi skal ha drømmebryllupet neste lørdag:) Vi blir 33 til en privat vielse på Frognerseteren, med fyr i peisen, levende lys og våre aller nærmeste til stedet. Etter vielsen blir det mottagelse med fingermat før vi skal ha selskap med 4 retter i peisestuen. Jeg er gravid så det blir stille og rolig i fantastiske omgivelser. Bryllupsnatten blir i 44 kvm suite på Holmenkollen park. Guuuuuud som jeg gleder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå