Gå til innhold

ektemake i nordsjø-turnus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å bli gravid sammen min mann som er i turnus, 2+4 uker. Det blir ganske mye kluss og regning med eggløsning og mens. Blir jeg ikke gravid neste måned vil han være ute de neste 3 gangene jeg har el. og det gjør meg helt desperat etter å få det til nå!

Noen i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og det er bare til å holde koken oppe!!:) Er ikke så mye du kan gjøre, annet enn å vente når han er ute, men vi får håpe du ikke trenger det og at det klaffer denne mnd!!

Vi klarte det i andre pp, og det var vi utrolig heldig med ellers ville jeg sikkert måtte vente tre mnd også, til etter jul!!

Vi var litt paniske og hadde sex før el, under og etter...selv om vi hadde hørt det var lurt å ikke gjøre det så ofte, helst et par dager før el osv.. Det klaffet heldigvis for oss og jeg håper dere også får det til! Er utrolig kjedelig å måtte vente!

Lykke til!!

Skrevet

Dess mer du stresser, dess vanskeligere er det å bli gravid.

Ikke tenk så mye på det. Normalt regner man jo et år fra man begynner å prøve, til man blir gravid.

Dere må nok beregne litt ekstra tid, f.eks. 2 år. Det er beste måten å gjøre det på, tror jeg.

Da blir det mindre press på dere og dere vil få det mye bedre.

Skrevet

desverre stresser jeg nok en del og tenkter alt for mye på det. Han vil egentlig ikke ha flere, men vet at jeg har kuttet prevensjon og gjør ikke så mye for å forhindre det...har hatt lyst på nr. 3 i flere år og akkurat nå er han litt på gli, men har begynt å trekke seg igjen. Derfor er det på en måte nå eller aldri...tror ikke jeg klarer å holde han i den "likegyldige" modusen så lenge. Så hvordan skal jeg klare å ikke stresse meg opp!??!?!??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...