Gå til innhold

Hva slags musikk hører dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte hva slags musikk dere hører/hørte på mens dere er/var gravide

Her går det mest i metal, Black Metal og noe Rock.

Ispedd litt hiphop og R'n'B fra meg.

Men sambo er Black Metal musiker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hører mest på balader jeg da=) sånn heavy metal, rock å brøle musikk får jeg fnatt av! jeg liker vakre sanger, gitar kameratene, cheryl crow, celine dion, eva cassidy ++++ å noen liste sanger da!

Skrevet

trance, r'n'b, hiphop og litt pop:) en god blanding av det meste..

Skrevet

Jeg hører på black metal og noe death metal.Typen min spiller også i band. Liker også god gammal rock fra 70 tallet:-) Jeg får fnatt av balader,heldigvis er alle forskjellige:-)

Skrevet

Hører på nesten alt uten om Metal og Klassisk musikk.

Liker best HipHiop og RnB.

Skrevet

Er skikkelig KISS fan jeg da, så det går mye i rock her i gården(Bon Jovi, GNR osv). Jeg hører også på roligere musikk som Enya og er glad i filmmusikken til Ringenes Herre=o)

Skrevet

RETURN er min favoritt!

så er går det i DDE, Postgirobygget og diverse "klassiske" 80- og 90-talls hiter...

Skrevet

her går det i en god blanding av god gammel puddel rock, litt hardere rock og 90- talls slagere..

Skrevet

Tja, er litt altetende jeg da. Hører ikke så fryktelig mye på musikk egentlig, har radioen mye på da og der går jo det som topper listene.

Har blitt veldig glad i den nye Kurt cd'en da:-)

Skrevet

Hører på Rock, Metal/Black Metal, Grunge og Punk jeg :)) Babyen sparker ekstra når Seigmen spilles :P

Skrevet

Her går dewt bra mye i goth rock, sånn som Nightwish og Within Temptation. Og ellers mye metal. Bare de er sortkledde, så går det ned! Ble mye av dette da jeg bodde i London ifjor! Bodde sammen 4 metal rockere, hadde studio i kjelleren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...