Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg har vont i nedre del av magen spes på venstre side, og nede i ryggen..hatt masse kynnere idag. er det noe på gang? andre som har opplevd det?
tila Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg opplevde det i forrige svangerskap, og nå. Jeg hadde dette lenge, men jeg tror det er kroppen som forbereder seg, og at det er bra. Min første fødsel tok bare 6 timer, og det tror jeg var på grunn av disse smertene som forberedte fødselen. Det er vondt men det lønner seg i selve fødselen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 det kom idag når jeg var ute å gikk tur. har termin på lørdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå