Gå til innhold

ont i mage/rygg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vont i nedre del av magen spes på venstre side, og nede i ryggen..hatt masse kynnere idag. er det noe på gang? andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det i forrige svangerskap, og nå. Jeg hadde dette lenge, men jeg tror det er kroppen som forbereder seg, og at det er bra. Min første fødsel tok bare 6 timer, og det tror jeg var på grunn av disse smertene som forberedte fødselen. Det er vondt men det lønner seg i selve fødselen. Lykke til :)

Skrevet

det kom idag når jeg var ute å gikk tur. har termin på lørdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...