Kirsebæra Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 CV? og kan sende den til meg på mail e.l??? finner ingen maler på nettet. bare hva som skal stå i den....vilgjerne se hvordan andre har skrevet den slik at jeg vet litt hvordan jeg skal sette den opp.....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Har ikke NAV tips på sine sider da?
Kirsebæra Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 det står bare hva som bør være med i den, men ikke hvordan en cv ser ut....altså, en mal til hva soms kal stå hvor og slik.....hvis du skjønner?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Er det ikke bare å sette det i rekkefølge da? Altså: Utdanning: 1."den skolen fra da til da" 2."den skolen fra da til da" Yrkeserfaring: 3. Jobbet "der fra da til da" osv Ellers synes jeg det er viktig og nevne at jeg har "det og det kurset, førerkort for ditt og datt og er frivillig hjelper i ett eller annet. Gjerne satt i rekkefølge om det er mye. F.eks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå