Gå til innhold

reklamasjon på bilreperasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bilen vår (passat 03-mod) på service for to uker siden, betalte 1600. nå er samme problemet tilbake. har vi noen rettigheter? bilen var inne hos vw-forhandler, stort firma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt å forklart problemet... tror det skal være en slags garanti på service altså..men er ikke sikker... men mener i allefall at du bør få reklamere på det!!!!!

Skrevet

Vi klagde på reperasjon foretatt på Snap Drive, fikk pengene for delene tilbake, ikke arbeidet. Grunnen var at vi lot andre reparere det gang nr 2, hadde vi klaget direkte til snapdrive så hadde de jo hatt muligheten til å rette opp selv.

 

Men klag! De har jo tydeligvis ikke klart å rette feilen dere har betalt for så dermed burde de jo gjøre jobben på nytt.

Skrevet

Jepp, sambo kommer til å ringe dem i morgen uansett... Så får vi håpe de prøver igjen. Må være samme feilen, for er akkurat samme problemene - bilen mister kraften og vil ikke opp i fart...

Jaja får håpe de ordner det, det er jo et seriøst firma... men bilen skal VEKK! Selger den med en gang den kommer tilbake fra verksted, er drita lei den begge to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...