Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet om det går ann å han hardbag til OTH søskenvogn? Jeg oh en venninne sitter å diskuterer hvilken vogn vi skal ha som søskenvogn:)??? noen med et godt råd? hva ville dere hatt?
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 noen som har en vogn å anbefale:) synst det er viktig å få se minstemann i tilfelle noe skjer.. Ha babyen mot meg altsåå.... Ingen?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Brio og emmaljunga har vendbare håndtak. De andre har jeg ikke sett på, liker ikke 3hjulinger, og har fått inntrykk av at de fleste andre er det, eller har roterende framhjul ( sånne som går rundt i ring)
Blue Lady Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 ja det kan du, men du må ha en som passer til søskenvogna, tror den er litt mindre enn singel-vogn oth. Vi bruker Phil&Teds med søskensete, kunna aldri tenkt med en bred søskenvogn
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 ikke? nei jeg er litt slik at jeg vil ikke ha den for jeg synst babyn ligger litt gjemt og storesøskenene har liten plass ...... Sikkert bare jeg som er litt vakselig.. Må mann ha mindre bag til søskenvognene en til vanslig vogn.. Hmm rart.. Jeg synst brun OTH tvillingvogn er så kul:)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det går å ha hardbag til OTH søskenvogn/tvillingvogn. Den er fin, og den er funksjonell. God og lett å trille, både i terreng og by. Vi valgte oss Easywalker. Fordi den er litt lettere, og ryggen kan legges helt ned. Den har i stor grad de samme fordelene med trillekomfort og ligner veldig på OTH. Ser at årets Easywalker Duowalker-modell har separate kalesjer (fint når hardbagen er montert), og regulerbart håndtak - det har ikke OTH. Litt dritt er at ingen av de har håndbrems. Det savner jeg når det er tungt og nedover... TFK har håndbrems... Men jeg liker ikke designen, kanskje du gjør? se modellene her: http://www.babyjungle.nl/english-twinners.htm
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Easywalker har brun også nå! Og den er billigere enn OTH, om det betyr noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå