Gå til innhold

trenger mamma venniner:)


lillekrølles_mami

Anbefalte innlegg

noen som har lyst til å bli kjent m en ung mor på 24 år?jg bor i oslo og har kjempelyst til lyst til å bli kjent m andre mammar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Hvor i Oslo bor du??

 

Jeg bor på Frogner og tar gjerne trille/kafe turer med andre mammaer!!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg bor på Majorstua.

Er vel litt eldre (29), men det gjør ikke noe :)

 

Nyttårsforsettet mitt er å komme meg mer ut på trilleturer, gjerne hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg er en 24 år gammel jente som bor på Storo. Vi er veldig interessert i trilleturer, cafébesøk osv. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gutt er 6 mnd.

 

Kan vi ikke prøve å treffes en dag??

 

Savner å gå tur sammen med noen, blir kjedelig i lengden å gå alene;)

 

Jeg er 27 år og lillegutt er vårt første barn!

 

 

Sees?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er jente på 20 år som har lyst til å bli kjent med andre mødre. Jeg bor på stovner , jeg søker også bli kjent med andre mammaer, Har ikke så særlig mange venner på min alder som har unger ennå. Nå om dagen er jeg hjemme med ei lita jente på 6 mnd som heter Martine, Men vi hadde ønsket å komme oss ut å møte andre mødre med bebier.

 

Håper du vil svare på mitt innlegg.

svar gjerne på e-mail også

hotmail adressen min [email protected]

 

Ha en fin dag videre.

 

Hilsen Anne-Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er jente på 20 år som har lyst til å bli kjent med andre mødre. Jeg bor på stovner , jeg søker også bli kjent med andre mammaer, Har ikke så særlig mange venner på min alder som har unger ennå. Nå om dagen er jeg hjemme med ei lita jente på 6 mnd som heter Martine, Men vi hadde ønsket å komme oss ut å møte andre mødre med bebier.

 

Håper du vil svare på mitt innlegg.

svar gjerne på e-mail også

hotmail adressen min [email protected]

 

Ha en fin dag videre.

 

Hilsen Anne-Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er jente på 20 år som har lyst til å bli kjent med andre mødre. Jeg bor på stovner , jeg søker også bli kjent med andre mammaer, Har ikke så særlig mange venner på min alder som har unger ennå. Nå om dagen er jeg hjemme med ei lita jente på 6 mnd som heter Martine, Men vi hadde ønsket å komme oss ut å møte andre mødre med bebier.

 

Håper du vil svare på mitt innlegg.

svar gjerne på e-mail også

hotmail adressen min [email protected]

 

Ha en fin dag videre.

 

Hilsen Anne-Marit

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er jente på 20 år som har lyst til å bli kjent med andre mødre. Jeg bor på stovner , jeg søker også bli kjent med andre mammaer, Har ikke så særlig mange venner på min alder som har unger ennå. Nå om dagen er jeg hjemme med ei lita jente på 6 mnd som heter Martine, Men vi hadde ønsket å komme oss ut å møte andre mødre med bebier.

 

Håper du vil svare på mitt innlegg.

svar gjerne på e-mail også

hotmail adressen min [email protected]

 

Ha en fin dag videre.

 

Hilsen Anne-Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er jente på 20 år som har lyst til å bli kjent med andre mødre. Jeg bor på stovner , jeg søker også bli kjent med andre mammaer, Har ikke så særlig mange venner på min alder som har unger ennå. Nå om dagen er jeg hjemme med ei lita jente på 6 mnd som heter Martine, Men vi hadde ønsket å komme oss ut å møte andre mødre med bebier.

 

Håper du vil svare på mitt innlegg.

svar gjerne på e-mail også

hotmail adressen min [email protected]

 

Ha en fin dag videre.

 

Hilsen Anne-Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er jente på 20 år som har lyst til å bli kjent med andre mødre. Jeg bor på stovner , jeg søker også bli kjent med andre mammaer, Har ikke så særlig mange venner på min alder som har unger ennå. Nå om dagen er jeg hjemme med ei lita jente på 6 mnd som heter Martine, Men vi hadde ønsket å komme oss ut å møte andre mødre med bebier.Som vi kan gå på trille tur med andre, at vi kan være mere sosiale .

 

Håper du vil svare på mitt innlegg.

svar gjerne på e-mail også

hotmail adressen min [email protected]

 

Ha en fin dag videre.

 

Hilsen Anne-Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på tur:) Jeg er 30år, og har en liten jente på snart 6uker. Vi går på tur hver dag, men er enig i at det kan bli kjedelig i lengden å gå alene!

 

Hvor og når skal vi treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kava og skilynet!

 

 

Vi kan godt møtes denne uken, ons,tors og fredag har vi annledning!

 

 

Håper vi sees!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke.17.07.07

 

Vi kan desverre ikke denne uken, men tirsdag, onsd eller fred i nsete passer fint. Hva med å møtes ved sognsvann for eksempel? I 12-13.00 tida?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Halve neste uke er vi i Bergen,men vi er tilbake og gjerne med på fredag!! Håper det passer for dere andre at vi treffes på fredag,hvis ikke får vi ta det igjen ved en senere annledning!

 

 

 

Lykke:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...